یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

قواعد لینک دادن چه تغییری کرده است

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

قواعد لینک دادن چه تغییری کرده است

۹۱۳ بازديد

فراگیری بهینه سازی ماهر این سال قواعد لینک و پیوند دادن چه تغییری نموده است

یکی‌از فعالیت هایی که seo کاران ماهر انجام می‌دهند این میباشد که ساعات روز ها و ماهها وقت صرف پباده سازی اپلیکیشن های زیر اینترنت پر کاربرد می نمایند . قالب بلاگ ، سئو در مشهد  گزارش آماری تارنما ، و غیره و لینک و پیوند این ابزار ها را در دست یوزرها قرار می‌دهند بنابراین یوزرها با به کارگیری از این پیوند ها می داند و یا این که ندانسته به تارنما مرجع لینک و پیوند می‌دهند. سالها بود که‌این طرز در کشور‌ایران کاربرد متعددی داشت و seo کارانی که‌این طریق را انجام میدادند بوسیله موسسه ها عظیم استخدام می شدند و دستمزد های کلانی هم اخذ می کردند.
متاسفانه این فعالیت همین سال می تواند شمارا از کاغذ گوگل حذف نماید . گوگل در همایش سال جاری هشدار اعطا کرد که وبسایت هایی که می‌خواند اپلیکیشن خویش را در مشت تارنما های دیگر قرار دهند می بایست لینک و پیوند خویش را Nofollow نمایند. وگرنه آن‌ها را تنبیه میکند.
ولی این Nofollow چی است این یک صفت برای پیوند a در فولدر اچ تی ام ال میباشد که بصورت پایین استعمال می شود .
Cheap Flights
صفت Rel غیر از Nofollow مقادیر دیگری هم می گیرد که در مشاجره شرایط فعلی ما قابلیت پرداختن به آن وجود ندارد و در فراگیری های اچ تی ام ال به آن خوا‌هیم پرداخت . در اینجا تنها به‌این اشاره کنم که :
Nofollow : برای لینک و پیوند ها ای به کار گیری می شود که تبلیغاتی ، حمایتی ویا مبلغی باشند فعالیت این صفت این میباشد که‌این لینک و پیوند را دنبال نکند. یادتان باشد که از این ببعد در‌صورتی‌که می خواهید در وبسایت خویش تبلیغ بگذارید بایستی آن را Nofollow فرمایید . همان داد و ستد لینک و پیوند بزودی جان به جان آفرین نثار خواهد کرد و به انتها قدمت خویش خوادهد رسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.