یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

از لینک های داخلی استفاده کنید (Internal Links)

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

از لینک های داخلی استفاده کنید (Internal Links)

۹۰۵ بازديد

5. کلمه و واژه کلیدی خویش را در قسمت هدر (Header) تارنما قرار دهید
شما می‌توانید صفحه ها سایت خویش را با یک هدر عظیم و اساسی در ابتدا و تعدادی ساب هدر پیرو نظم دهی نمائید.  بهترین سئو کار با این فعالیت دسترسی یوزرها و همینطور موتورهای کاوش به صفحه های دسته بندی گردیده و سازمان یافته شما بسیار ریلکس خیس گردد. این آیتم به گوگل امداد می نماید تا تیتر ظریف مطالب و عنوان ها صفحه های شما‌را به اکران بگذارد. براین اساس فراموش نکنید که دستکم یک توشه از واژه و کلمه کلیدی خویش در هدر و ساب هدر به کار گیری نمائید.


6. از واژه و کلمه کلیدی در اسم تصاویر و تگ Alt (اسم جایگزین) استعمال نمایید
برای اینکه گوگل و دیگر موتورهای کاوش بیشتر از گذشته به محتوای صفحه های شما دسترسی داشته باشند، سفارش می‌کنیم در مطالب خویش از تصاویر استعمال نمایید. البته می بایست تصاویر خویش را نیز حمل کننده لغات کلیدی نمایید. برای این آیتم بایستی دو فعالیت انجام دهید. یک کدام از اینکه واژه و کلمه کلیدی را در اسم مهم پوشه عکس قرار دهید و دوم اینکه کلمه و واژه کلیدی را در تگ Alt عکس جایگزاری نمایید. تگ Alt منحصراً منحصربه‌فرد موتورهای کاوش است. تگ Alt مانند یک مهر بر روی تصاویر تثبیت می گردد ولی چشم نمی‌شود و در صورتیکه که تصاویر نتوانند بارگذاری شوند، متن تگ Alt نمایان میگردد.

براین اساس از اسم گذاری های نا مربوط و پیچیده جلوگیری و به مکان آن، در اسم گذاری ها از واژه کلیدی استعمال فرمایید. با این فعالیت میتوانید تصاویر خویش را در تب تصاویر (Images) در موتورهای کاوش نیز تثبیت فرمائید.

 

 

7. واژه و کلمه کلیدی انتخابی خویش را در نشانی صفحه ها (URL) به فعالیت ببرید
یک کدام از دیگر از خط مش هایی که گوگل متوجه قضیه مقاله شما می گردد، نشانی URL است. مسلماً واژه و کلمه کلیدی خویش را در نشانی شیت اینترنت متبوع خویش به عمل ببرید. چنین کاری خیر صرفا دسته بندی مطالب شمارا بسیار شیک خیس و سازمان یافته خیس می نماید، بلکه شناسایی آن‌ها را نیز بسیار شل می نماید. در شرایط معمولی چنانچه URL صفحه های را خودتان گزینش نکنید ممکن میباشد از اسامی پیش فرض و یا این که مجموع حروف مو جود در تیتر مهم مقاله به کار گیری شوند. براین اساس در تایپ کردن URL خویش به دو نکته دقت فرمایید. نکته اولیه اینکه کلمه و واژه کلیدی در آن قرار گرفته گردیده باشد و نکته دوم اینکه تا حد قابلیت و امکان این نشانی کوتاه باشد. کوتاهی نشانی منجر خوانایی بیشتر آن می گردد.


8. از پیوند های داخلی به کارگیری فرمایید (Internal Links)
مطالب کیفیت عالی و ارزشمند خویش را در صفحه های متفاوت اینترنت سایتتان معرفی فرمائید. مطالب مهمی که نقش مهره های مهم محتوای وب سایت شمارا دارا‌هستند گزینش فرمایید و پیوند آنان را در مطالب سابق و نو قرار دهید. برای این فعالیت بهتر میباشد هر از گهگاه مطالب سابق را مرور کرده و با قرار دادن این پیوند ها آن‌ها را آپ تو دیت نمایید.

نوشته ی علمی دارای ارتباط: لینک و پیوند سازی داخلی و لینک و پیوند سازی فرنگی چه میباشد؟

 

9. به وبسایت های دارای اعتبار پیوند بدهید (External Links)
به عقیده اکثری از متخصصین بهینه سازی، مهم‌ترین نکته seo همین میباشد! شاید این مورد از حیث یوزرها معمولی به هیچ وجهً چیز مهمی به لحاظ نرسد و حتی شاید بی اثر قلمداد خواهد شد ولی پیوند دادن به تارنما های دارای اعتبار برخورد خیلی نیکی برای تارنما شما خواهد داشت. یک کدام از مهم‌ترین ابزارهای گوگل برای محاسبه ماهر بودن یک شیت، لینک و پیوند های فرنگی جان دار در آن میباشد. اعتبار مطالب شما با پیوند دادن به مطالب وبسایت های دارای اعتبار دیگر به صورت قابل توجهی ارتقا پیدا می نماید.

بیشتر بخوانید: 9 طریق سهل برای لینک و پیوند سازی هدفمند

 

 

این صحیح مثل هنگامی میباشد که شما از خودتان تمجید نمایید. البته تا‌هنگامیکه فرد دیگری سخن های شما‌را تأیید نکند صحبت های شما ارزشی ندارند. با پیوند دادن به وبسایت های دارای اعتبار و قابل اعتماد دیگر، بها فعالیت خویش را اثبات نمایید. این مقوله (لینک و پیوند دهی) به یک کدام از مهم‌ترین و پرکاربرد ترین مسائل مرتبط با دنیای بهینه سازی دارای ارتباط می‌شود. برای فیض گیری بهتر، حتی میتوانید تارنما های همکار را به تبادل پیوند دعوت فرمائید. مطمئناً بخش اعظمی از همیاران و صاحبان وب سایت های دیگر نیز چنین تصمیمی دارا هستند. اما زیاده روی در تبادل لینک و پیوند دو طرفه با تارنما های دیگر قادر است فیض عکس داشته باشد و به بهینه سازی‌ وب سایت شما لطمه بزند، در انجام این عمل توجه داشته باشید و زیاده روی نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.