یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ارتباط سئو و برندسازی

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

ارتباط سئو و برندسازی

۸۸۹ بازديد

 گوگل چطور برندها را تشخیص میدهد؟
برندها در فضای اینترنت سیگنال‌هایی می‌فرستند و موتورهای جست‌وجو آنان را عده‌آوری می‌نمایند. سئو در مشهد یکی این سیگنال‌ها تکرار اسم یک مارک میباشد. منظورم اسم مارک فارغ از پیوند میباشد و این جمله، تبلیغ و رپورتاژ را حذف می‌نماید. هر چه اسم مارک شما بیشتر در فضای دیجیتال مطرح گردد، بیشتر دارای اعتبار می شوید.

دیجی متاع را در حیث بگیرید. چقدر بشر‌ها در رابطه آن کلام می زنند؟ چقدر از فستیوال‌ها و پیشنهادهای شگفت‌انگیزش حرف می‌نمایند و تجربه‌های خریدشان را مطرح می‌نمایند؟ همین شرایط فعلی اینجانب در یک نوشته ی علمی تخصصی در رابطه رابطه بهینه سازی و برندسازی چنددفعه نام دیجی فرآورده را بردم!؟ این سیگنال به گوگل نشان می دهد مارک دیجی مال برای عموم اصلی میباشد. این یک تاثیر برندسازی بر seo میباشد.

 

سیگنال دیگری که منجر شناسایی برندها میشود و رابطه seo و برندینگ را پر‌نور‌خیس می‌نماید، تعداد دفعاتی میباشد که یوزرها اسم آن ها جست‌وجو می‌نمایند. این سیگنال به دو شکل در لحاظ گرفته میگردد: هم جست‌وجوی اسم مارک به تنهایی و هم جست‌وجوی اسم مارک به اضافه واژه کلیدی. یعنی هم تعداد دفعاتی که اسم وبنا سرچ میگردد اهمیت دارااست و هم تعداد دفعاتی که طراحی وب وبنا سرچ می شود.

آخری سیگنال اساسی در امر رابطه seo و برندینگ ، معیار ترافیک بی واسطه یا این که Direct وبسایت میباشد. ترافیک بی واسطه یعنی تعداد کاربرانی که نشانی وب سایت شمارا در مرورگرشان وارد کرده‌اند و به وبسایت‌تان آمده‌اند. این یعنی تارنما به اندازه‌ای برای‌شان اصلی میباشد که نشانی آن را مراقبت میباشند یا این که ذخیره کرده‌اند.

گوگل تمام این کارداران را در حیث میگیرد و بدین سود میرسد که برای مثال دیجی فرآورده یک مارک میباشد.

هنگامی مارک ثبت خواهد شد فعالیت بهینه سازی شل‌خیس خواهد بود. بیشتر عموم حتی درصورتی که سایتی را در مرتبه‌های فراتر ببینند، ترجیح می دهند به برندی که می شناسند مراجعه نمایند. گوگل این مورد را تشخیص میدهد و مرتبه تارنما شمارا فراتر می برد. پس ارتقاء نرخ کلیک یا این که CTR هم یک تاثیر برندسازی بر بهینه سازی میباشد.

بیشتر بخوانید :  آیا ساختار url بر seo تارنما تاثیر می گذارد؟
نکته نهایی که می بایست به آن اشاره کنم این میباشد که شباهت و رابطه بهینه سازی و برندسازی بیشتر از این سخن‌ها میباشد. در برندسازی هم مثل بهینه سازی شما در دست گرفتن بدون نقص را در دست ندارید. کل تکنیک‌ها و ترفندها را به فعالیت میبیرید ولی در غایت روی احساس و تصویر خیالی عموم در دست گرفتن بی نقص ندارید.

همین طور که میبینید از هر راهی که می رویم، گشوده هم می‌رسیم به دعوا تعادل و تنوع فاکتورها! هم در مبحث بهینه سازی و هم در گفت و گو برندینگ بایستی جامع و فراگیر تصور کنید، از سرویس ها seo فایده ببرید، کلیه فاکتورها را در لحاظ بگیرید، شایسته ترین کارایی‌تان را بکنید و اما امیدوار باشید!

خواسته از برندسازی چه است؟
برندسازی یعنی نام‌و‌نشان دادن به یک سازمان. یعنی تصویر و حسی از سازمان در ذهن استفاده کننده ساخت و ساز کردن. از وقتی که ایده نخستین یک کمپانی یا این که سازمان صورت می گیرد و نامی برای آن تعیین میشود ما در هم اکنون ساخت‌و‌ساز یک مارک هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.