جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

علت گوگل پنالتی شدن سایت چیست ؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

علت گوگل پنالتی شدن سایت چیست ؟

۹۳۱ بازديد

معمولا در کارها تجارت مدام تبادلاتی انجام می‌گردد. انجام این عمل طبیعی بوده و میباشد  بهترین سئو کار   البته در‌صورتی‌که بیرون از مقررات باشد دردسرهایی پیرو خواهد داشت. گوگل اساسا با نقل و انتقالات پیوند مشکلی خاصی ندارد. با این حالا در شرایطی که تعداد این تبادلات بیشتراز حد باشد یا این که با وبسایت‌های نامناسب همیاری نمایید گوگل با شما عکس العمل خواهد کرد و بسته به معیار و شدت اشتباه، شما‌را جریمه می‌نماید .

محتوای تکراری  Duplicate Content

حتما تا به هم اکنون تارنما‌هایی را چشم‌اید که محتوا را از جاهای دیگر فارغ از نادر یا این که زیاد کردن حتی یک ویرگول نسخه برداری کرده‌اند! این وب سایت‌ها با انجام جنبش Copy و Paste محتواسازی کردند می‌نمایند. شناسایی محتوای تکراری برای الگوریتم‌های گوگل  مثل آب تناول کردن ریلکس میباشد ، در فیض توصیه میکنم به مکان اسکن کردن محتوا از سایر تارنما‌ها، داده ها ما یحتاج را برای ساخت محتوای موءثر و گرانبها به دست بیاورید و یک Original Content رفتار نمایید.

بیشتر بخوانید :  بهینه سازی کلاه سیاه Black Hat بهینه سازی چه می باشد؟
به کارگیری بیش تر از حد از تگ H۱   

رعایت کردن اصول ساختار محتوا یکی‌از دیگر از مواقعی میباشد که تاثیر قابل توجهی دارااست بر بهینه سازی وبسایت دارااست. تگ H۱ در ساختار یک کاغذ، حکم تیتر شیت را داراست و نشان‌دهنده محتوای ورقه میباشد. گوگل و موتورهای کاوش با امداد این تگ از محتوای کاغذ یا این که صفحه ها وبسایت شما با خبر میشوند. در صورتی از تگ H۱ بیش تر از حد به کارگیری نمایید گوگل شمارا جریمه خواهد کرد به دلیل آن که فکرمیکند شما به اجبار میخواهید خویش را در لیست حاصل کاوش قرار دهید، این تکان از حیث وی نقض ضابطه میباشد .

خطای داخلی ۴۰۴

تا به حالا با این نادرست روبرو گردیده‌اید؟ بعضی وقت ها پیش میاید که استفاده کننده تصمیم داراست با کلیک کردن روی لینکی از کاغذ‌ای به کاغذ دیگر از تارنما شما برود البته در برگه نو هیچ اطلاعاتی بخش‌اش نمیشود و با خطای ۴۰۴ مواجه می گردد. گوگل نسبت به پباده سازی این صفحه ها حساس میباشد و به هیچ عنوان دوست ندارد یوزرها با این نادرست روبرو شوند و در صورتی‌که تعداد خطاهای ۴۰۴ از حد بگذرد شمارا جریمه می نماید .

چگالی کلمه ها کلیدی

لغت ها کلیدی و ماجراهای به کار گیری بیشتراز حد این نوع کلمات ( Keyword Stuffing ) سالیان دعوا داغ مجموع محافل باصرفه‌سازی بود. از سایر مواقعی که منجر گوگل پنالتی شدن وبسایت ما می شود، تکرار بیشتراز حد واژه کلیدی میباشد. با به کارگیری از این طرز دقت الگوریتم ضد اسپم گوگل ( Google Panda Algorithm ) را به خویش جلب می کنید و سبب ساز می شوید به سراغ شما بیاید.

به کار گیری بیشتراز حد از انکر تکست

به کارگیری بیش تر از حد انکر تکست‌ هم مانند لغت ها کلیدی در گوگل پنالتی شدن تارنما سوای تاثیر نخواهد بود. پس در حالتی‌که میخواهید از خشم الگوریتم‌های گوگل دور بمانید نسبت به نوع پیوند و روش تولید پیوند توجه داشته باشید. الگوریتم‌های گوگل ، داوران بادقتی می‌باشند و هیچ خطایی از دیده آنها بدور نمی‌ماند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.