یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چگونه محتوای بهینه تولید کنیم؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چگونه محتوای بهینه تولید کنیم؟

۹۰۷ بازديد

از واژه و کلمه‌ها و عبارت‌های مترادف و هم معنی و مربوط به کیورد مهم به کارگیری فرمائید.
برای مخاطب بنویسید
خلق استفاده کننده و واکنشی که به یک محتوا نشان می دهد، برای موتور جست‌وجو اصلی میباشد.  سئو در مشهد  هر چه یوزرها بیشتری یک محتوا را بپسندند، مرتبه آن محتوا بهتر گردد. معیارهای مختلفی برای سنجیدن عشق یوزرها وجود داراست: بازه هنگامی که در کاغذ می مانند، تعداد اشتراک‌گذاری‌ها، تعداد نظرها و کامنت‌ها، تعداد کلیک پیوند‌های داخلی و … . کیفیت محتوا نصیب مهمی از تجربه کاربری را تشکیل می دهد و تجربه کاربری عالی تحت عنوان یک فاکتور اساسی در سکو‌بندی سایت به حساب می آید.

بیشتر بخوانید :  بازاریابی بهینه سازی چه چیزی است؟
خوانا بنویسید
تجربه کاربری اهمیت بخش اعظمی در بهینه سازی دارااست. هنگامی سخن از محتوای متنی باشد، خوانایی یک کدام از عامل ها اساسی در بهبود تجربه کاربری به حساب می آید. موردها تحت میتوانند خوانش متن را تا حدود متعددی بهبود ببخشند:

برای متن یک ساختار منطقی در لحاظ بگیرید. در بین‌عنوان یا این که هدینگ‌های جالب گزینش فرمائید و نصیب‌های متعدد را با استعمال از آنان از هم جداگانه نمایید. استفاده کننده می بایست بتواند با مشاهده در بین‌تیترها تصویری کلی از محتوای متن به دست بیاورد.
برای مشخص و معلوم کردن نکات اساسی به کار گیری فرمایید از بولت پوینت استعمال فرمائید.
جمله‌ها طولانی و گزاره‌های بلند، دیده استفاده کننده را خسته می‌‌نمایند. تا حد قابلیت و امکان جملات را کوتاه نگه دارید و عملکرد فرمایید جمله‌ها بیشتر از چهار خط نشوند.
از علائم نگارشی مثل نقطه، ویرگول و نقطه‌ویرگول، به جا و به اندازه به کار گیری فرمایید.
برای محتوا بازاریابی نمایید
ساخت مال عالی به تنهایی کفاف نمیدهد. می بایست بتوانید آن متاع را به عموم معرفی نمایید و در اختیارشان قرار دهید. بازاریاب‌ها دقیقا همین عمل را می‌نمایند. یعنی کالا را با طریق‌های گوناگون در دسترس عموم قرار میدهند. هنگامی یک محتوای عالی ساخت‌و‌ساز کردید، ما یحتاج میباشد آن را به یوزرها معرفی فرمائید. ارتباط دوجانبه‌ای فی مابین محتوا و seo وجود داراست. محتوایی که در سکو‌های بالا قرار بگیرد، بیشتر چشم میگردد و محتوایی که بیشتر چشم گردد، جایگاه بالاتری به دست می آورد! بازاریابی برای محتوا از روش نشر در کانال‌های اجتماعی شکل میگیرد. اما رپورتاژ و تبلیغ نیز در این باره یاری‌کننده خواهد بود.

کلیه ما وبسایت‌هایی را چشم‌ایم که با داشتن محتوای بی‌کیفیت، هنوز هم در سکو‌های بالا قرار دارا هستند! معیارهای مختلفی برای درجه‌بندی وجود دارااست و محتوا یکی‌از آن ها میباشد. کارداران متعددی بر با صرفه‌سازی تارنما تاثیر میگذارند و تاثیر محتوا بر seo یکی‌از فاکتورهایی میباشد که بایستی در حیث بگیرید. با این حالا یک نکته را در حیث داشته باشید: قیمت هر چیزی به محتوای آن میباشد! گوگل این را می داند و هر روز، در تشخیص محتوای کیفیت خوب، مهارت بیشتری پیدا می‌نماید.

کیفیت محتوا چه تاثیری بر بهینه سازی دارااست؟
موتورهای جست‌وجو مدام در‌پی این می‌باشند که شایسته ترین محتوا را برای مخاطبان خویش به اکران بگذارند. محتوایی که اعتنا یوزرها را بیشتر جلب نماید، جایگاه بهتری خواهد گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.