یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بهترین راه و روش های سئو در سال 2017

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

بهترین راه و روش های سئو در سال 2017

۹۲۹ بازديد

درین مقاله به آنالیز طرز های سئویی خوا‌هیم پرداخت که در سال آینده بسیار گزینه اعتنا موتورهای کاوش خواهند بود.


شایسته ترین رویه های بهینه سازی در سال 2017
seo همواره در هم اکنون تغییر تحول میباشد و تغییراتی که گوگل در پارامترهای بهینه سازی ساخت‌و‌ساز می نماید،  بهترین سئو کار   برخی موجب می گردد که ناچار به تغییر و تحول شیوه کلی seo وبسایت گردید. با اینکه غرض در هر هنگامی یکسان میباشد و مدام وصال به منزلت های بالایی برگه اولیه گوگل میباشد، البته راه و روش های وصال به‌این عمل متنوع و از انعطاف نیکی برخوردار‌است. به همین برهان دقت به مهم ترین فاکتورها از اهمیت بالایی برخوردار‌است و فعال سازی یک کسب و فعالیت آنلاین، فارغ از دقت به الگوریتم های درست seo، تنها به دور ریختن پول و هدر دادن برهه زمانی است.

هشت نکته ای در ذیل ذکر می گردد، مهم ترین تکنیک های بهینه سازی می‌باشند که طبق پایانی الگوریتم های گوگل ارزیابی و آزمایش گردیده اند و کلیه از بالاترین حق تقدم های seo در سال 2017 می باشند.

گوشی از اهمیت بیشتری برخوردار شده‌است
دیگر این یک سر وجود ندارد و کلیه وبمسترها بدین موضوع پی برده اند که دقت گوگل به ورژن موبایلی تارنما روز آپ دیت در هم اکنون بیشتر شدن میباشد. دیگر مثل بازه های قدیم یوزرها فقط با کامپیوترهای فردی خورد به کاوش در اینترنت نمی پردازند و اکثری از یوزرها غرض شما با تلفن های هوشمند، تبلت و بقیه ابزار الات موبایلی وارد تارنما شما میگردند. درصورتی که آنان به‌این فیض برسند که تارنما شما قدیمیست و برای استعمال با تلفن همراه seo نشده میباشد، خیلی ریلکس از وب سایت شما بیرون گردیده و به تارنما رقیبانتان میروند.

گوگل در حالا فعالیت بر روی الگوریتمی به اسم Mobile-First Index است که در آن، وب سایت هایی با seo بهتر برای دستگاه های تلفن همراه، جایگاه بالاتری در برگه کاوش کسب نمایند. این ورژن بر روی بهینه سازی موبایلی تارنما تاثیر به سزایی داراست و به همین استدلال ما این فاکتور را تحت عنوان او‌لین فاکتور در‌این مقاله معرفی کرده ایم.

فقط به پیوند ها بسنده نکنید
آیا از مطرح شدن تاثیر بک پیوند در بهینه سازی و پیوند سازی در‌این مقاله تعجب نموده اید؟! بک پیوند ها در بازاریابی اینترنتی، ردیف فقرات تارنما محسوب می گردند و و یک کدام از خط مش های مهم وصال مشتریان به تارنما شما در لحاظ گرفته می‌شوند. درین زمبنه نگاه تیز و ظریفی وجود داراست. صراحت دارد که بک لینک و پیوند ها بسیار برای seo تارنما مفیدند، ولی به کار گیری زیاد از بک پیوند ممکن میباشد مقداری مشکوک به حیث رسد و گوگل آن را تحت عنوان اسپم شناسایی نماید.

در ازای به کار گیری صحیح و اواسط از لینک و پیوند های فرنگی و لینکهای داخلی در کنار هم بسیار موثر خواهد بود. یکی شایسته ترین راه و روش های به چنگ آوردن بک پیوند در وب، اینست که از وبسایت های اساسی و با اعتبار بخواهید که برایتان پست مهمان یا این که رپورتاژ بنویسند و به وبسایت شما لینک و پیوند دهند.

دقت به AMP
همان طور که در فاکتور نخستین نیز مطرح شد، الگوریتم های نو گوگل بر روی ورژن موبایلی وبسایت بسیار دقت دارا‌هستند و بهمین خیال و خاطر پارامتری به اسم AMP ساخته شده است. AMP در واقع بیان کنده سرعت بار گذاری وبسایت در وضعیت گوشی می‌باشد و یکی‌از پارامترهای اصلی گوگل در رنک دهی به تارنما ها میباشد. به این ترتیب باید با گاز بار گذاری کش، کدهای Html و کتابخانه های جاوا اسکریپت در موقعیت گوشی دقت ویژه ای داشت و با سئو آنها، وبسایت را در طول کمتری بارگزاری کرد.

کلمه ها کلیدی، شیوه را نشان می دهند
لغات کلیدی همواره نقش خویش را در گزینش استراتژی بهینه سازی ایفا می نمایند و به لحاظ نمیرسد که به زودی تغییری در آن ساخت گردد. همچون پارامتر پیوند سازی، لغات کلیدی موجب می گردند که یوزرها تارنما شمارا بیابند، همینطور به کارگیری خطا از این فاکتور موجب اسپم شدن وبسایت میشود. به مکان به کار گیری بیشتراز حد از عبارات کلیدی در پست های بلاگتان، جمله ها را به صورت طبیعی تری بنویسید. در غیر این شکل مطالب تارنما برای یوزرها، تصنعی و مصنوعی جلوه می نمایند و در فیض آن ها پیرو وبسایت های قابل اعتمادتری خواهند گشت.

عبارات کلیدی که ارتقا قابل توجهی در تعداد کاوش داشته اند، یک کدام از منابع مهم وروردی تارنما میتوانند باشند و فهمیدن آنکه این لغات کدامند بالطبع از اهمیت بالایی شامل است. به کارگیری از دو ابزار Google Trends وGoogle Keyword Planner می‌تواند به شما امداد شایانی در کشف کردن این کلمه ها بکند. اکنون نوبت شماست که با به کار گیری از این لغت ها کلیدی، مطالب پرقدرتی بنویسید که در بالا جستجوی گوگل قرار بگیرند.

اسنیپت یا این که توضیحات صفحه ها را با تمرکز بنویسید
تویتیر که در سال 2006 تولید شد تا به امروز مبتلا تحول خاصی نشده میباشد و صرفا تغییر تحول آن، ارتقاء محدودیت پست 120 کاراکتر به 140 کاراکتر بوده میباشد. توییتر به ما خاطر داده میباشد که بتوانیم محتوای یک مقاله را با کوتاهتربن لغت ها ذکر کنیم. درحال حاضر بایستی از این توان در تایپ کردن اسنیپت صفحه ها بهره مند شد.

اسنیپت همچنان که در مقاله تاثیر متا تگ توضیحات بر seo ذکر شد، در تحت تیتر شیت در صفحه ها جستجوی گوگل نمایش داده میشود و خلاصه ای از محتوای آن کاغذ را ذکر می نماید. این اسنیپت بسیار کوتاه میباشد و باید به طور تماما با صرفه نوشته خواهد شد. انگیزه اینکه این ادله یک کدام از فاکتورهای هشت گانه این مقاله مطرح شده‌است، عشق روزافزون گوگل در دقت به اسنیپت هاست و دخالت آن در جایگاه برگه میباشد. به واسطه تایپ کردن اسنیپتی که دارنده کلمه ها موثر و با صرفه خیس میباشد، کاغذ وبسایت دارنده رنک بالاتری خواهد بود. راهکار ما به شما برای این فعالیت این میباشد که در آغاز مقاله یک شیت را به یک‌سری بخش تقسیم بندی نمایید و از هرمورد به صورت بسیار کوتاه در اسنیپت توضیح دهید تا یوزرها پیش از کلیک بر روی فیض کاوش، پیش موضوع ای از محتوای کاغذ کسب نمایند.

مطالب بلند را فراموش نکنید
مطالب کوتاه عالی می‌باشند و تاثیر به سزایی در بهینه سازی وب سایت دارا هستند. البته این در معنای اعتنا نکردن به مطالب بلند وجود ندارد. الگوریتم های گوگل نشان داده اند که مطالب بلند در ارتقا سکو وب سایت بسیار موثرند. در حالتی‌که شما تا به امروز از متن های 500 تا 700 واژه ای استعمال می نموده اید، آن را به 1000 یا این که 2000 واژه و کلمه برسانید.

این نکته بدین مفهوم وجود ندارد که از فردا برای جلب رضایت گوگل در صفحه ها خویش کتاب داستان بنویسید! نیازی وجود ندارد که هریک از پست های شما بیش تر از 1000 واژه و کلمه باشند. کوشش فرمایید در بعضا مورد ها که مسئله پست نیاز به توضیح بیشتر دارااست، این عمل را انجام داده و پست های بلندتری ساخت و ساز نمائید.

تارنما خویش را با اخذ گواهینامه امنیتی SSL امن نمایید
یو آر ال هر وبسایتی با Http مقدمه می‌گردد که‌این واژه و کلمه که خلاصه گردیده عبارت Hypertext Transfer Protocol می‌باشد. این پروتکل دربرگیرنده دو نوع لایه امنیتی میشود: TLS و SSL. هم زمان با پرورش وب، نیاز به ارتقاء امنیت آن نیز بیشتر شده‌است و همین برهان استقبال روزافزون تارنما ها از پروتکل SSL است.

تفاوت این دو نوع لایه امنیتی در کدگذاری اطلاعلات به وسیله پروتکل Https است. گوگل به جهت امنیتی که شما برای یوزرها سایت ساخت می‌کنید، نمره بهتری به وبسایت می‌دهد و این نمره در سال 2017 مطمئنا بیشتر نیز شود. توضیحات بیشتر در قضیه این پارامتر را در مقاله تاثیر Https بر روی seo می‌توانید بخوانید.

شبکه های عمومی
توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب چهار کانال اجتماعی متدوال و پربازدید این روزهای وب می باشند. در‌صورتی‌که هنوز برای شرکت خویش کانال اجتماعی نساخته اید، وقت آن رسیده میباشد که زود به دست فعالیت گردید. مهمتر از ساخت و ساز پروفایل شبکه های عمومی فعال بودن در آن‌ها و نشر منظم پست در آنهاست. فقط به اشتراک مطالب تارنما و دیگر پروفایل ها بسنده نکنید و مطالبی را که شم میکنید برای یوزرها دیدنی خواهد بود را نیز به پست ها اضافه نمائید. همینطور وقتی که کامنت یا این که پیغامی نیز اخذ می‌کنید، تا آنجا که برای شما مقدور میباشد، نسبت به جواب به آن ها اهتمام ورزید.

یوزرها همواره در ادامه حضور قوی شرکت ها در صفحه ها اجتماعی میباشند. این یوزرها ممکن میباشد از روش همین رسانه اجتماعی شما‌را پیدا نمایند و با خدمت شما آشنا شوند. همینطور در شکل رضایت از خدمت های شما، ممکن میباشد وب سایت شما‌را به سایر افراد نیز سفارش نمایند.v
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.