یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تاثیر لینک سازی بر سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تاثیر لینک سازی بر سئو

۸۸۶ بازديد

در‌این مقاله به نظارت تاثیر پیوند سازی بر  بهترین سئو کار   از دید گوگل خوا هیم پرداخت.


درجه تارنما خویش را به صورت های درست افزایش دهید
ارتقا بک پیوند با غرض ارتقاء مرتبه تارنما
با ارتقا پیوند های به سمت تارنما شما که به ندرت به دست می‌آیند، یوزرها نیز از روش این پیوند ها با وب سایت شما آشنا گردیده و از آن بازدید می نمایند. به‌تدریج گوگل نیز متوجه زحماتی که شما بر روی ساخت‌و‌ساز محتوا می گنید شود و درجه وب سایت را بهبود می‌بخشد. ساخت‌و‌ساز مطالب و محتوای موءثر در وبسایت موجب می‌شود که کاربرانی که به آن مسئله ها عشق و علاقه مند می باشند به خویش جذب فرمایید.


(ارتقاء سایت شما در دیگر اطراف ها موجب ارتقاء اعتبار و آوازه تارنما می شود)

ساخت و ساز اطلاعیه ها از روش وب لاگ و شناخته شدن از روش آنلاین
ساخت‌و‌ساز پستهای نو و اطلاع به یوزرها در رابطه محتوا و خدمت های نو تارنما یکی شایسته ترین خط مش های معرفی این خدمات میباشد. همینطور از روش فید آر اس اس نیز می اقتدار یوزرها و دیگر وبمسترها را با پست های تازه تارنما آگاه کرد.

همینطور طرز ها ارتقای آفلاین بهینه سازی نیز به عنوان مثال شغل های مثبت در بهبود بهینه سازی وب سایت می‌باشد. قرار دادن نشانی سایت در کارت های ویزیت، پوسترها و طومار های شما نمونه هایی از این نوع افزایش هست. ارسال نشانی اینترنتی های خبری به مشتریانتان و آگاه کردن آنان از وجود وبسیاتتان نیز قادر است برای مثال راههای بسیار مثبت در این باره باشد.

در حالتی که شما دارنده یک کسب و فعالیت محلی می‌باشید، می‌توانید آن را در گوگل مپ تثبیت کرده و نشانی تارنما خویش را نیز در آنجا بنویسید. با این عمل نام کسب و کارتان به یاور نشانی وبسیات در جستجوی گوگل مپ و شیت کاوش نشان داده می شود.


(با تثبیت کسب و کارتان در گوگل مپ سبب ساز ارتقای وبسایت در گوگل مپ و کاغذ جستجوی گوگل گردید)

فرهنگ و تمدن معانی اصطلاحات
فید آر اس اس (RSS Feed) چه چیزی است: دیتاییست که دربرگیرنده خلاصه یا این که متن بدون نقص پست های تازه وب سایت است. این عبارت خلاصه گردیده عبارت RDF Site Summary و خدمت شبیه با آن، خدمت Atom میباشد.



نکات
به شبکه های عمومی اعتنا ویژه ای بکنید
تارنما هایی که میان یوزرها دعوا میگردند و مطالب آنان به اشتراک گذارده می‌شود، در میان یوزرها پرطرفدارتر میباشند و اشخاص بیشتری به سمت خویش جذب می نمایند.

از انجام مورد ها ذیل بپرهیزید:

سعی برای عظیم جلوه دادن مطالب کوچک و ضعیف
نام نویسی در سایتهایی تبلیغاتی و افزایش مطالب شما در آن وبسایت ها به صورت تصنعی و مصنوعی و با پرداخت پول
یوزرها خویش را در جامعه ها آنلاین شناسایی نمایید
در تارنما ها و دولت ها در بین المللی نام نویسی فرمایید و به مباحثه در صفحاتی بپردازید که موضع آن‌ها شبیه با قضیه وب سایت شما میباشد و در آنجا تارنما خویش را به یوزرها معرفی فرمائید. این عمل موجب گفت و گو بیشتر در رابطه محتوای وب سایت شما می‌شود و یوزرها بیشتری را به سمت خویش جذب میکنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.