یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

معرفی الگوریتم های جدید گوگل

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

معرفی الگوریتم های جدید گوگل

۸۸۴ بازديد

یکی‌از جدیدترین الگوریتم های گوگل در ماه August سال ۲۰۱۸ ، الگوریتم Medic اسم دارااست.  سئو در مشهد   درین کاغذ قصد داریم در زمینه‌ی این الگوریتم سخن کنیم و نکات کلیدی را درین ارتباط به شما یادگرفتن دهیم.

با مطالعه این فراگیری مجانی، می توانید بر موج تغییرات اخیر الگوریتم موتور جستجوی گوگل سوار گردیده، از ضرروزیان بیشتر پرهیز کرده و درجه تارنما خویش را در حاصل سرچ گوگل ارتقاء دهید.

آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
درباره ی تغییرات الگوریتمی گوگل
تحت عنوان یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی ، اعضای مجموعه آکادمی فرین هنگامی که تغییرات ناگهانی در درجه وب سایت های در مشت را به طور هماهنگ می‌بینند، تحت عنوان یک مورد محتمل به آپ تو دیت شدن الگوریتم گوگل فکر می کنند.

در طی هر سال گوگل معمولا چند آپ دیت الگوریتمی وسیع می دهد که تغییرات آن‌ها بر روی تارنما ها تماما دیده می شود. در 1 سال قبل گوگل با ارائه الگوریتم های Fred و مدیک، تا اینجای فعالیت دو الگوریتم اصلی ، گسترده و تاثیر گذار روی فعالیت متخصصین seo را ارائه داده میباشد.

اعلام قانونی الگوریتم مدیک یا این که Medic
الگوریتم مدیک طبق گفته خویش گوگل، یک آپ دیت الگوریتم هسته گوگل به حساب می‌آید:

اسپم اسکور چه می‌باشد؟ 5 راهکار کاهش spam score تارنما
ترجمه توئیت گوگل:

معمولا هر روز، گوگل تغییراتی را برای بهبود نتیجه ها خویش انجام می دهد. برخی از تغییرات حول یک موضوعیت خاص می‌باشند. برخی از تغییرات الگوریتم ، تغییرات هسته گوگل می باشند. هفته پیشین ، ما یک آپ تو دیت الگوریتم هسته داشتیم. ما به صورت معمول در حین سال بارها این عمل را انجام می‌دهیم…



بیشتر چه وبسایت هایی زیر تاثیر الگوریتم مدیک قرار گرفته اند؟
الگوریتم مدیک، یک الگوریتم گلوبال و جهانی میباشد. بدین مضمون‌ که روی همگی تارنما ها در حوزه های گوناگون و در گویش های مختلف می تواند تاثیر مثبت یا این که منفی داشته باشد. در تصویر پایین که بوسیله Moz ارائه گردیده می‌بینیم که دسته وبسایت های حوزه سالمی، بیشترین تاثیر را از الگوریتم مدیک گرفته اند.



همینطور تارنما seroundtable هم آمار مشابهی را در موضوع الگوریتم مدیک ارائه میکند: با اطلاع از حوزه تاثیر گذاری مدیک میتوان روءیت کرد بهتری نسبت بدین الگوریتم داشت.



البته… ما بایستی پس از این تغییر و تحول الگوریتمی به وجود آمده ، چه تغییری در فرایند seo تارنما خویش انجام دهیم؟

پس از مدیک ، ما می بایست چه فعالیت کنیم؟ فراگیری بهینه سازی برای مدیک
پس از الگوریتم مدیک، خبرهایی درباره‌ی آن سریعا پخش شد اما کمتر وب سایت داخلی و فرنگی به ارائه چاره برای تارنما هایی که با افت مرتبه مواجه گردیده بودند پرداخت. به جهت پیدا نکردن یک چاره خوب ، مجموعه آکادمی فرین با دقت به تجربیات و تغییراتی که در نتیجه ها پروژه های بهینه سازی خویش چشم به ارائه راهکارهایی پرداخته میباشد

اعتنا داشته باشید که‌این راهکارها بر طبق آنالیز روی پروژه های گروه آکادمی فرین بوده و شاید بر مجموع وبسایت ها سود قسمت نباشد. البته راهکارهای پیشنهادی آکادمی فرین برای در امان ماندن از افت مرتبه بعد از الگوریتم مدیک:

فعال‌ساز‌ی SSL
دقت بیشتر به ورژن گوشی تارنما
seo پرستاشاپ | ارزیابی لیست 9 مرحله ای بهینه سازی PrestaShop
میباشد. به‌دنبال این دو روش عمل را توضیح می‌دهیم…
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.