شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

الگوریتم گوگل پنگوئن چیست؟

۸۹۳ بازديد

گوگل پنگوئن اسم یکی‌از دیگر از الگوریتم های گوگل میباشد   سئو در مشهد که در سال ۲۰۱۲ بعداز گوگل پاندا برای خودداری از جرائم اینترنتی پباده سازی شد. همانگونه که می دانید گرفتاری همه اینترنت مستران و مدیران تارنما وصال به سکو بالا در صفحه ها حاصل موتورهای کاوش میباشد. در‌این میان به جهت وجود رقبا و پیشی به چنگ آوردن از آن ها چهت نیل به‌این غرض، معمولا تخلفاتی شکل میگیرد. الگوریتم پنگوئن یکی‌از مدیران گوگل میباشد که با تخلف‌ها عکس العمل می‌نماید. درپی به نظارت این الگوریتم و طریق کوشش آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید : seo چه میباشد ؟ بهینه سازی وب سایت مطابق با الگوریتم ۲۰۲۱ گوگل
انگیزه پباده سازی الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم پاندا وظیفه داشت از اکران محتواهای بی‌کیفیت در SERPs ( صفحه ها حاصل کاوش ) خودداری نماید. با ورود گوگل پاندا اتفاقات جالبی به زمین خورد. معیار تخلفات تا حد بسیار متعددی نادر شد اما مدام عده ای میباشند که از شیوه های متفاوت بخواهند مشکلاتی را برای بقیه افراد به وجود بیاورند. این اشخاص زمانی دیدند که رقیب گوگل پاندا نمی شوند تصمیم گرفتند از راه و روش دیگری وارد شوند و عملکرد کردند با ساختن بک لینک و پیوند‌های اسپم به مرتبه‌های بالا برسند. در این مکان بود که گوگل تصمیم گرفت پنگوئن را برای امداد به پاندا استخدام نماید!

وظیفه اساسی گوگل پنگوئن چه است؟
لینک و پیوند‌سازی یک کدام از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نحوه‌های بهینه سازی محسوب می‌شود و از آن جایی که یکی‌از شیوه‌های تاثیرگذار برای کسب امتیاز محسوب میشود، آیتم دقت سئوکاران قرار گرفته میباشد. در الگوریتم گوگل پنگوئن، افرادی که از طریق بهینه سازی کلاه سیاه ( Black Hat بهینه سازی ) برای پیوند‌سازی به کارگیری می‌نمایند جریمه میگردند.

بیشتر بخوانید : seo کلاه سیاه Black Hat سئو چه می باشد؟
الگوریتم پنگوئن روی چه لینک و پیوند‌هایی حساس میباشد؟
وظیفه گوگل پنگوئن تحلیل پیوند‌هایی میباشد که از تارنما‌های دیگر اخذ می کنید. اصولا پنگوئن بک پیوند‌ها را از نظر جعلی یا این که نامعتبر بودن، چک می‌نماید و در صورتی‌که جرمی مرتکب گردیده باشید، جریمه میشوید. برای این که دربرگیرنده گوگل پنالتی نشوید :

ازدریافت پیوند از وبسایت‌های غیر مربوط به عمل‌تان اجتناب نمائید.
پیوند خریداری نکنید.
از وبسایت‌هایی که کیفیتی خیر و خوبی ندارند و در آنان محتوای ضعیف یا این که انباشت لغت ها word stuffing و poor contents چشم می‌گردد پیوند اخذ نکنید.
بیشتراز حد لینک و پیوند‌سازی داخلی اجرا ندهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.