شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

انواع آدرس‌های سایت و بهینه سازی URL

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

انواع آدرس‌های سایت و بهینه سازی URL

۸۹۵ بازديد

به کارگیری از کلمه ها کلیدی

بهتر میباشد از کلمه ها کلیدی برای seo URL به کارگیری نمائید. بهترین سئو کار   این عمل سبب ساز جذب ترافیک وبسایت شما می گردد.

به کارگیری از خطه فاصله در جداسازی لغت ها نشانی

گوگل سفارش می‌نماید در حالتی که قرار میباشد از یکسری واژه و کلمه در نشانی وبسایت به کار گیری فرمایید، آنان با خط چین (-) از هم غیروابسته شوند.
www.example.com/بهینه سازی-advice-for-beginners

استعمال از حروف کوچک در نشانی وب سایت

از آنجایی که گوگل آلرژی ویژه‌ای نسبت به گرانقدر یا این که کوچک بودن حروف داراست، سفارش می کنیم برای نشانی وب سایت خویش از حروف کوچک به کارگیری نمائید. example.com/webpage با example.com/Webpage  به طور کامل مختلف می باشند و هر یک میتوانند یک برگه جداازهم باشند.

استعمال نکردن از نشانی‌های URL با محتوای یکسان

گوگل به طور مداوم در اکنون ایندکس کردن وب سایت شما میباشد. در شرایطی که شما نشانی‌های URL با محتوای یکسان داشته باشید گوگل برای ایندکس کردن مطالب وب سایت شما در گیر ایراد میشود و در نتیحه برگه شما در نتایح کاوش چشم نخواهد شد .

به کار گیری از کاراکترهای مجاز در نشانی تارنما

برای سئو URL وب سایت بایستی از کاراکترهای مجاز به کارگیری نمائید. این کاراکترها دربرگیرنده  اعداد ۹-۰ ، حروف A-Z ، a-z  و کاراکترهای خاص ! ، () ، * ، + ، – ، $ می شوند. در صورتیکه مایل به به کار گیری از مابقی کاراکترها می باشید بایستی آنان را به گویش نرم افزار‌نویسی برگردانید.

بیشتر بخوانید :  تکنیک های seo
تاثیر URL بر seo وب سایت
اولی چیزی که ممکن میباشد دقت استفاده کننده را به خویش جلب نماید نشانی URL شما خواهد بود. از‌آنجا‌که نشانی تارنما علامت‌دهنده نام و نشان وبسایت و بیان‌کننده محتوای جانور در یک تارنما میباشد، می بایست نسبت به تعیین آن توجه بیشتری داشته باشید. از هرنوع عاملی که سبب فریب دادن گوگل میشود خودداری کنید. از خصوصیت‌های یک URL  خوب می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود :

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.