شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

ارتباط وبسایت alexa به سئو وبسایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

ارتباط وبسایت alexa به سئو وبسایت

۸۹۴ بازديد

تاثیر وب سایت الکسا (Alexa) روی seo تارنما
تارنما الکسا یکی شایسته ترین و دارای اعتبار ترین تارنما ها در مسئله بررسی تارنما است، سئو در مشهد  این تارنما با ظریف ترین و شایسته ترین آمار برای وبمستران امداد شایانی در عیب یابی و کسب داده ها بیشتر در رابطه تارنما خودشان می نماید.

تارنما الکسا به چه واحد سنجش روی بهینه سازی تاثیر می‌گذارد؟
شاید شبیه نوشته‌ی‌علمی را پیشتر خوانده باشید و نظرها seo کاران دیگر را در رابطه تاثیر وب سایت الکسا روی بهینه سازی فهمیده باشید، ولی درین نوشته‌ی علمی به نکته ای اشاره خوا هیم کرد که شاید در هیچ مکان دیگر نخوانده باشید، پس به دنبال با ما یاروهمدم باشید :

الکسا روی seo تاثیر دارااست !
آری مغایر عقیده اکثری از وبمستران و بهینه سازی کاران "وب سایت الکسا (Alexa) روی بهینه سازی تارنما تاثیر می‌گذارد ! "

در‌صورتی‌که بخواهیم توضیح بیشتری بدهیم بایستی بگوییم سایت الکسا به طور غیر بدون واسطه روی بهینه سازی تارنما شما تاثیر میگذارند. ما از دو رویت کرد قادر خواهیم بود بدین فیض برسیم :

سایت الکسا میتواند اعتبار سایت شمارا به بازدید کننده ای که قصد خرید یا این که مطالعه نوشته‌ی علمی یا این که حتی تبلیغات را دارااست نماد دهد.
استعمال از اطلاعاتی که در تارنما الکسا به شما داده میگردد قادر است شمارا در مسیر بهتری قرار دهد. اطلاعاتی نظیر ترازو بازدید از موتور های کاوش منزلت های سنی بازدید کنندگان، نمودار پیشرفت و حتی بک پیوند ها .
تارنما الکسا اعتبار تارنما شما‌را اکران می‌دهد
گزینه نخستین به طور به طور کامل غیر بی واسطه منجر میگردد بازدید کننده وب سایت به شما پشت گرمی کرده و تارنما شمارا برای بازدید های بعدی خودش گزینش نماید، این مسئله تاثیر تارنما الکسا روی seo تارنما را پذیرش می نماید، از حیث دیگر بالا بودن اعتبار وب سایت شما قادر است برای شما بک لینک و پیوند طبیعی به ارمغان بیاورد ، فراموش نکنید یک کدام از مهم‌ترین فاکتور های بهینه سازی هنوز لینک و پیوند سازی یا این که پیوند بیلدینگ است. از این رو سکو بهتر و تحت خیس در تارنما الکسا قادر است برای شما اعتبار سازی نماید.

سایت الکسا دارای اعتبار ترین وب سایت تحلیل
اینکه شما بدانید بازدید کننده های شما در چه جایگاه سنی می باشند و بیشتر از کدام سرزمین وب سایت شما‌را گشوده می نمایند به طور طبیعی میتواند به شما در گزینش محتوا و تمرکز روی قسمت خاصی از وبسایت یاری دهد، همینطور میتوانید متوجه گردید بازدید کنندگان شما از چه تارنما یا این که مرجعی به سمت وبسایت شما هدایت گردیده اند و مهم‌ترین نصیب این نظارت : ترازو ماندگاری و نرخ پریدن بازدید کنندگان میباشد که میتوانید درین سایت به آنان دسترسی داشته باشید.

این آمار تمامی از مسائل اساسی بهینه سازی می باشند که بوسیله تارنما الکسا (Alexa) به شما منتقل میشود. و صرفا با وجود همینطور وبسایتی می شود به این سکو رسید. پس این نکته را در ذهن خویش تصحیح فرمائید، سایت الکسا روی بهینه سازی تارنما تاثیر می‌گذارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.