یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

مبانی سئو برای بازاریابی محتوای موفق

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

مبانی سئو برای بازاریابی محتوای موفق

۸۹۴ بازديد

در دنیای مدیر محتوا، سخن های متعددی درباره‌ی بهینه سازی وجود داراست. بهترین سئو کار   همان گونه که Lee Odden دارای تخصص seo به تازگی توضیح داده که: "به اینصورت در باب seo تصور کنید: در‌صورتی‌که یک اپ بازاریابی محتوا را به یک ساندویچ تشبیه کنیم، seo مثل سس مایونز است. سس مایونز حدودا تمامی چیز را پایین تاثیر قرار می‌دهد و منجر بهبود مزه کلی ساندویچ می‌گردد، البته سس مایونز به تنهایی چندان دلپذیر وجود ندارد".
درین نصیب از خصوصی یادگرفتن های بازاریابی محتوا، مبانی و اصول نخستین بهینه سازی را مطرح می‌کنیم که‌این مبانی در واقع اصول مهم و ملاحظات کلیدی می‌باشند که شما برای اینکه چیره ترین اپ بازاریابی محتوای ممکن را تولید نمائید، بایستی از آن ها باخبر باشید.


مدام حق تقدم مهم تان، عموم باشند






اکنون شما حدودا با بازاریابی محتوا در مبحث seo آشنا میباشید. می‌دانیم که‌این دو مبحث می بایست با هم همیاری نیکی داشته باشند. هیچ محدودیتی برای سئو محتوا برای seo نیست ولی وقتی که در حالا ایجاد محتوا برای عموم میباشید، seo محتوا اساسی نباید از حق تقدم شما بیرون گردد.
در منش ساخت و ساز محتوا، اینکه مشتریان شما به چه مطالبی عشق و علاقه دارا هستند و چه مطالبی را برای قرائت تعیین می نمایند، میتواند تحت عنوان چراغی برای خط مش شما باشد. موردنیاز به اشاره وجود ندارد که غرض الگوریتم های گوگل که همیشه در درحال حاضر آپدیت رسانی می باشند، اینست که محتوای آنلاین را دارای ربط و با شایسته ترین کیفیت نگه دارااست. البته درصورتی که شما از ضابطه طلایی تحت تقلید فرمائید، هیچگاه به منش خطا نخواهید رفت. ضابطه طلایی این میباشد که محتوایی ساخت نمایید که مخاطبان شما بیشترین عشق و علاقه را به آن دارا هستند.


seo صرفا یک قطعه از جورچین است






زمانیکه به طور تقریب مقدار قابل توجهی از ترافیک وب سایت خویش را از روش موتورهای کاوش بدست میاورید، دیگر منابع ترافیک تارنما نیز مثل نشانی اینترنتی و شبکه‌های‌عمومی،بایستی با همت برای سئو پر رنگ شوند.
در صورتیکه برای شما جذاب میباشد که بدانید چه واحد سنجش از ترافیک تارنما شما از روش کاوش می‌آید (و بدین ترتیب چه مقدار از تلاشتان برای seo محتوا می بایست بر روی بهینه سازی متمرکز گردد)، Google Analytics را گشوده نمائید و وارد نصیب Acquisition و آن‌گاه Overview گردید. در‌این قسمت می‌توانید مشاهده کنید که ترافیک وبسایت شما از کدامیک از 7 منبع اساسی آمده میباشد:


♦جستجوی ارگانیک
♦آدرس اینترنتی
♦ورود بی واسطه به تارنما از روش نشانی وبسایت
♦ارجاع ( بینندگانی که از روش وب سایت هایی که به محتوای شما پیوند داده اند، وارداتی اند)
♦شبکه‌های‌اجتماعی
♦جستجوی پرداخت گردیده
♦بقیه طریق ها ...
♦مت کاتز می‌گوید:
اینجانب به شدت از این ایده حمایت می‌کنم که عموم بایستی از طریق های متفاوت به مخاطبین خویش دست پیدا نمایند. بدین ترتیب در شرایطی که شما صرفا به گوگل متکی باشید، ممکن میباشد رویه کارکشته ای نباشد در مقابل استراتژای که در آن به وسیله طیف وسیعی از طریق ها به مخاطبین دست یابید. که‌این مخاطبین ممکن میباشد برای سایت یا این که هر غرض دیگری باشند.


تاثیرات شبکه‌های‌عمومی در seo








از فرصت بروزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، سیگنال های اجتماعی نسبت به گذشته تاثیر بیشتری بر روی بهینه سازی داشته اند. در سود، برای بازاریابان محتوا این مورد اهمیت بیشتری پیدا می نماید که یک استراتژی شبکه‌های‌عمومی کار کشته داشته باشند که به وسیله آن ملاحظات بهینه سازی را در حیث گرفته باشند. در مقاله‌ها بعدی راجع به اینکه چطور بتوانیم استراتژی توانمند ای برای شبکه های عمومی داشته باشیم مشاجره خوا‌هیم کرد.


بهینه سازی یک استراتژی وقتگیر مقطع میباشد






زمانی که شما با بازاریابی محتوا آغاز می‌کنید، انتظار نمی رود که ترافیک وبسایت شما از کاوش به شدت پرورش نماید( که‌این استدلال خوب دیگری میباشد که می بایست مدیر شبکه‌های‌مردمی را در استراتژی سئوی خویش بگنجانید). با این اکنون زمانیکه مبنی بر کاوش، بهبود هایی را در ترافیک وبسایت خویش دیدید، این بهبودها میتوانند وقتگیر مقطع باشند. گزارش های متعددی نماد داده اند که با یک محتوای خوب منتشر گردیده، حتی سالها بعداز نشر درخواست هایی برای مطالعه آن وجود داشته میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.