یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

الگوریتم فلوریدا گوگل چیست و چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

الگوریتم فلوریدا گوگل چیست و چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد

۸۹۵ بازديد

الگوریتم فلوریدا گوگل چه چیزی است؟
الگوریتم فلوریدا گوگل (Google Florida Algorithm) یکی‌از ابتدایی‌ترین و مهمترین الگوریتم های گوگل میباشد بهترین سئو کار که در حین نشر، دقت همگان را به خویش جلب کرد. ارائه آن همان گونه که تاثیر مخربی بر سکو اکثری از تارنما‌ها در شیت نتیجه ها کاوش (SERP) داشت، منجر امتیاز به چنگ آوردن برخی وب سایت‌ها و در سود بهبودی درجه آنان نیز شد!

به‌دنبال با ویکی دمی همپا باشید تا الگوریتم فلوریدا گوگل را بطور بدون نقص با یکدیگر نظارت کنیم.

پیدایش الگوریتم فلوریدا
گوگل در نوامبر سال 2003 برای رویا رویی با محتواهای بی‌کیفیت و بک پیوند‌های غیرطبیعی، آپدیتی را عرضه کرد که زیرا با کنفرانس seo در فلوریدا هم‌زمان بود، تیتر الگوریتم فلوریدا را بر روی آن گذاشت.

مقصود گوگل از راه‌اندازی الگوریتم فلوریدا
غرض الگوریتم فلوریدا تارنما‌های دارنده محتوای بی‌کیفیت و غیر قابل قبول بودند. چون این وب سایت‌ها در ارائه محتوا، مقررات اسکن رایت را رعایت نمی‌کردند و محتوای ضعیف منتشر می‌کردند و همین دلیل منجر میشد یوزرها از نتیاج جستجویشان رضایتی نداشته باشند. (این طرز غربال کردن بعد ها بوسیله الگوریتم پاندا به نقطع ی عطف شکوفایی خویش رسید.)

از طرف دیگر یک سری اینترنت‌وب سایت‌ها بصورت تصنعی و مصنوعی بک لینک و پیوند اخذ می‌کردند و در حاصل کاوش درجه بالا بدست می‌آوردند که گوگل را مجاب کردند تا‌ به سراغ ارائه الگوریتم فلوریدا برود. (این شیوه نیز سال‌ها آن گاه به وسیله الگوریتم پنگوئن کامل شدن شد.)

تاثیر الگوریتم فلوریدا گوگل بر روی بهینه سازی
الگوریتم فلوریدا بیشتر بر روی تارنما‌هایی اثر میگزارد که محتوای ضعیف و یا این که نسخه برداری گردیده آنان بیشتر از شرایط طبیعی باشد، سوای اینکه مقاله نو و محتوای جدید‌ای را ارائه نمایند. این الگوریتم همچنین موجب کاهش سکو وب سایت هایی می‌گردد که تعداد متعددی پیوند غیر طبیعی و اسپم استعمال کرده‌اند.

درین در میان بعضی از متخصصان seo عقیده دارا هستند; الگوریتم فلوریدا گوگل فقط ابزاری برای بازارگرمی سئوکاران میباشد و هیچ تاثیری بر جایگاه بندی وبسایت ها نداشته میباشد!

مزرعه پیوند چه چیزی است و تاثیر آن در بهینه سازی
چطور از پنالتی الگوریتم فلوریدا در امان بمانیم؟
ایجاد محتوای نسخه برداری را فراموش نمائید!

همان طور که ذکر شد؛ الگوریتم فلوریدا گوگل (Google Florida Algorithm) به ایجاد محتوای تکراری و بی‌کیفیت آلرژی دارااست. بدانید و با خبر باشید که گوگل مغایر سال‌های قبل در دانستن گویش فارسی بسیار توانا شد‌ه‌است و بضاعت و توان تشخیص محتواهای اسکن گردیده را دارااست.

همینطور مایحتاج میباشد بدانید که اینگونه موضوع ای مرتبط با سال ها پیش بود که هر سایتی فقط از روش ساخت‌و‌ساز محتواهای زیاد که غالبا اسکن گردیده بودند و فاقد کیفیت مورد نیاز پیروز به کسب مرتبه می‌شد، ولی فعلا این طریق پاسخ نمی‌دهد!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.