یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

به سرعت سایت توجه ویژه ای کنید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

به سرعت سایت توجه ویژه ای کنید

۹۰۷ بازديد
وب لاگ شما یکی مهم‌ترین بخش های تارنما شما میباشد  بهترین سئو کار و به جهت اینکه زمان های خوب متعددی در دست شما قرار می دهد می‌تواند در جنبه های متعدد seo تاثیر گذار باشد. ساخت و ساز وب لاگ و تایپ کردن پست در آن موجب ارتقاء رنکینگ و سکو تارنما می‌گردد. عامل این فرمان نیز اینست که پس از تایپ کردن هر پست در وب لاگ به گوگل این پیام را می دهید که تارنما خویش را به روز نموده اید. تارنما هایی که همیشه درحال آپ تو دیت شدن میباشند رتیه بالاتری را در موتورهای کاوش کسب می نمایند.
تولید وب لاگ به شما این مجال را میدهد که کلمه ها کلیدی وب سایت را در پست های خویش به فعالیت بررید و با پیوند دادن آنان به وب سایت، علاوه بر لینک و پیوند های داخلی وبسایت، لینک و پیوند بیلدینگ وبسایت را تقویت نمائید. لغت ها کلیدی بیشتر موجب ارتقا ترافیک و ارتقاء ترافیک موجب ارتقاء مرتبه تارنما میگردد. در طی تایپ کردن وب لاگ به فرم پست ها اعتنا فرمایید. پست ها بایستی حتی الامکان بی آلایش و کوتاه باشند. فی مابین آنان از تصاویر به کار گیری شود و دربردارنده داده ها موثر نیز باشند.
داشتن وب لاگ این شانس را به شما می‌دهد که قیمت و اعتبار تارنما را بالا ببرید و فی مابین رقبا شناخته گردیده خیس باشید. همینطور این مجال را می‌دهد که با بازار غرض، رابطه بیشتری برقرار نمائید. با تایپ کردن پست های زمانبر و کسل کننده خواننده گان خویش را فراری ندهید. در قبال با تایپ کردن مطالب اثرگذار آن ها را به سوی خویش جذب نمایید.
تخت گاز تارنما دقت ویژه ای فرماییداین آیتم از آسانترین ولی مهم‌ترین فاکتورهای بهبود بهینه سازی میباشد. مطمئن گردید که وبسایت شما با سرعت نیکی لود میشود به دلیل آن که عدم وجود این موضوع بر روی Dwell Time تاثیر میگذارد. Dwell Time در معنای مقدار زمانیست که یک استفاده کننده بعداز ورود به وب سایت در آن باقی می‌ماند. هرچه این فرصت بیشتر باشد، وب سایت شما از منزلت بالاتری در موتورهای کاوش برخوردار خواهد بود. برای آزمایش بدون‌پول سرعت تارنما می‌توانید از وبسایت Pingdom به کارگیری نمائید. در صورتیکه که سرعت وبسایت نامناسب بود، پنجره های پاپ آپ و پخش خود کار کلیپ ها را غیرفعال کرده و از وسعت عکس ها بکاهید.
در شبکه های مردمی فعال باشیدشاید شما جز آن گروه از اشخاص باشید که کار در شبکه های عمومی را اتلاف وقت بدانید. البته حقیقت چیز دیگریست و برای اینکه بازدید کنندگان وبسایت را ارتقا دهید، بایستی اعتنا ویژه ای به شبکه‌های‌مردمی بکنید. زمانی حرف از بهینه سازی و شبکه‌های‌مردمی می‌شود، کلام های متعددی برای اعلام کردن وجود دارااست.
همان گونه که در مقاله مقایسه بازاریابی شبکه های مردمی و بهینه سازی مطرح شد، نخستین از کلیه در پلتفرم های مختلفی برای مثال فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و تلگرام باید به کار بپردازید. به این دلیل که هریک از این پلتفرم ها قشر خاصی از یوزرها را در برمیگیرند. بنابر این نیاز میباشد که مطالب را در کانال های متعددی به اشتراک بگذارید. همینطور در حیث داشته باشید که به اشتراک پست های وبسیات و تولیدات و سرویس ها خویش در شبکه های مردمی بپردازید تا بیشترین کلیک را از یوزرها بگیرید و فالوررهای خویش را نیز بتوانید ارتقاء دهید. این اساسی به ارتقا درجه تارنما یاری شایانی می نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.