یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

تاثیر نوفالو کردن لینک ها بر سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

تاثیر نوفالو کردن لینک ها بر سئو

۸۶۵ بازديد

آگاهانه از Rel=”Nofollow” استعمال نمائید
با استعمال از نوفالو کردن لینک و پیوند ها با اسپمرها رویارویی فرمایید
به کارگیری از Nofollow در لینک و پیوند های خروجی تارنما،  سئو در مشهد به گوگل این پیغام را می‌دهد که‌این را لینک و پیوند را دنبال نکند و از اعتبار وب سایت شما برای این پیوند ها خرج نکند. Nofollow کردن لینک و پیوند ها در معنای افزودن “Rel=”Nofollow” در درون تگ انکر لینکهاست.


(در صورتی‌که شما یا این که کتربران سایتتان می خواهید پیوند به سایتی دهید که گزینه باور نمی‌باشد و همینطور نمیخواهید به آن اعتبار ببخشید می‌توانید آن لینک و پیوند را نوفالو نمایید)

نوفالو کردن لینک و پیوند ها وقتی اثرگذار میباشد که وب سایت شما دارنده بخش وبلاگ میباشد و کامنت گزاری در آن آزاد میباشد. در این صورت شما مطمئنا عشق و علاقه ندارید که از اعتبار تارنما برای دارای اعتبار کردن لینک و پیوند های باطن کامنت ها استعمال فرمایید. بخش کامنت وب سایت ها فضای بسیار قابل قبولی برای اسپمرها می باشند و شما با نوفالو کردن پیوند های کامنتها از اعتبار بخشیدن به یک وب سایت دارنده محتوای اسپم پرهیز میکنید. استعمال صحیح از پیوند نوفالو تاثیر به سزایی در بهینه سازی و قرار به دست آوردن در ورقه اولیه گوگل دارااست.


(یک شخص اسپم کننده کامنتی را به یار لینک و پیوند در وبسایت شما قرار میدهد و امیدوار میباشد که از اعتبار تارنما شما برای وب سایت خویش به کارگیری نماید)

از سیستم نوفالو کردن خود کار لینک و پیوند ها در نصیب کامنت ها استعمال فرمائید
بیشتر سیستم های تایپ کردن وب لاگ در بلاگ ها و سیستم های رئیس محتوا به طور اتومات پیوند های را نوفالو می نمایند البته در شرایطی که سیستم شما از این وضعیت پشتیبانی نمی نماید بایست به طور دستی این فعالیت را جاری ساختن دهید. این شرایط بایست در بقیه قسمت های وب سایت مثلا نصیب فروم ها و معرفی مراجع وب سایت نیز ایفا گردد. ولی در صورتی‌که شما می‌خواهید برای تارنما پیوند گردیده از طرف کامنت گذاران پذیرش گردیده شما اعتبار خرج فرمائید، نیازی به نوفالو کردن لینک و پیوند ها وجود ندارد. با این هم اکنون مراقب باشید که لینک و پیوند دادن فالو به تارنما های اسپم، از اعتبار وب سایت شما می کاهد. سفارش می شود که وبمستر ها از سیستم های خودداری از کامنت های اسپم مانند کپچا (Captcha) استعمال نمایند تا به seo وبسایت لطمه زده نشود.


(مثال از کپچا که در سیستم وب لاگ گوگل استعمال میشود که در آن با استعمال از یک پرسش، آدم را از ربات های کامپیوتری تشخیص می‌دهد)

فرهنگ و تمدن معانی اصطلاحات
کامنت های اسپم چه چیزی است: به گروه پست های تبیلغاتی در بلاگ ها گفته می‌شود که غرض از آن‌ها ارائه مطالبیست که ارتباطی با محتوای شیت ندارند.

کپچا چه میباشد: به آزمایش اتوماتیکی گفته میگردد که بشر را از کامپیوتر جداازهم می نماید.

استعمال از نوفالو در بقیه صفحه ها سایت
به کار گیری دیگر نوفالو کردن پیوند ها در عدم جابجایی اعتبار تارنما خویش به تارنما لینک و پیوند گردیده است. هنگام شما مطالبی می نویسید و در بخش معرفی مرجع مطالب عشق و علاقه ای به استعمال از اعتبار خویش در پیوند منبع را ندارید. برای مثال شما در یک کدام از مطالب خویش قصد دارید به سایتی اشاره فرمایید که به تازگی از تارنما شما تحت عنوان اسپم کردن تارنما خویش به کارگیری کرده و لینک و پیوند های خویش را درجاهای گوناگون وب سایت شما قرار داده میباشد. شما قصد دارید که یوزرها را با این تارنما آشنا نمائید و به آن‌ها هشدار دهید که از این مقاله آگاه باشند. در به این شکل حالاتی نوفالو کردن لینک و پیوند وب سایت اسپم بسیار موثر خواهد بود.


(این متا تگ، خویش کاغذ را به یاروهمدم مجموع پیوند های مو جود در کاغذ را نوفالو می نماید)

در غایت در صورتیکه قصد دارید تک تک لینک و پیوند های مو جود در یکی صفحه های به خصوص تارنما شما نوفالو باشد میتوانید از متا تگ Robots به کار گیری کرده و مجموع ورقه را نوفالو نمائید. این متا تگ نیز در بخش هد () تارنما قرار داده می گردد. شیوه تایپ کردن این متاتگ نیز به صورت میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.