شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

محتوای تعاملی بیشتری ایجاد کنید

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

محتوای تعاملی بیشتری ایجاد کنید

۸۵۲ بازديد

محتوای تعاملی بیشتری ساخت فرمایید
پژوهش ها موسسه بازاریابی محتوا علامت اعطا کرد که 81٪ از بازاریابان محتوا موافقند  سئو در مشهد  که محتوای تعاملی اعتنا بیشتری را نسبت به محتوای استاتیک جلب می‌نماید. محتوای تعاملی میتواند در جای‌جای از مسیر مسافرت مشتری، از درایت نخستین تا خرید آخرین، در سرویس مقصود شما باشد.

کوشش نمایید از انواع متفاوت محتوای تعاملی، مانند ماشین‌اکانت، نظارت و مسابقه به کار گیری فرمایید تا ملاحظه کنید استفاده کننده شما به چه شکلی شایسته ترین عکس‌العمل را نماد میدهد.

سیزده

نوشته‌ی‌علمی یا این که تحقیقی براساس نظارت آماری منتشر فرمائید
همان گونه که در سال ۲۰۲۰ آغاز به همسو کردن محتوای خویش با مراحل خرید مشتری میکنید، تکثیر مقالاتی که دربردارنده پژوهش ها مهم یا این که آمار مرتبط با کسب‌وکار می‌باشند را نیز در حیث بگیرید.

وقتی که مشتریان در خصوص کسب‌وکار، محصول ها و یا این که سرویس ها شما تحقیق می‌نمایند، در‌پی کشف کردن کسب‌وکار معتبری میباشند که تصمیم عاقلانه‌ای برای خرید بگیرند. نماد دادن علم شما از ناحیهی کاری‌تان قادر است به حمایت از این تأیید یاری دهد و مارک شمارا تحت عنوان رهبر حیطهی کسب‌وکار قرار دهد.

چهارده

راهنمای جامع و مفیدی برای یوزرها خویش منتشر نمایید
در سال ۲۰۲۰، به طور تقریب همگی‌ی کسب‌وکارها محتوای مالیات بر ارزش افزوده، مانند راهنماهای قابل دانلود را به مشتریان بالقوه و فعلی ارائه می‌نمایند. این سال، یکی‌از هدف ها خویش را نشر جامع‌ترین و مفیدترین راهنمای مو جود در حیطهی کاری خویش قرار دهید. در شکل نیاز به مشورت کردن کارشناسان نویسش مهیا‌ی امداد به شما می‌باشند.

درباره ی منطقههایی تصور کنید که مشتریان شما ممکن میباشد در آنان پرسش داشته باشند، امداد بخواهند و یا این که شم نیاز به کسب داده ها بیشتری در خصوص آن ها داشته باشند و موضوعات راهنما از این حاصل را توسعه و گسترش دهید.

پانزده

با دیگر برندها در تبلیغات بازاریابی مشترک همیاری نمایید
کوشش نمائید با دیگر برندها در حین سال ۲۰۲۰ همیاری نمایید. برندهایی را پیدا فرمایید که هدف ها و بها‌های شما‌را به اشتراک بگذارند (‏البته رقبای شما نباشند)‏، با ناحیهی کاری شما هماهنگ و مایل به همیاری در یک پروموشن باشند.

با به کار گیری از این همیاری، می توانید مسابقه‌ای مشترک برگزار و کادو‌ای را به مخاطبین اعطا نمایید. نیروهای خویش را برای سرمایه‌گذاری و تکثیر پژوهش ها تازه به هم لینک و پیوند بزنید، و یا این که محتوای مشترک برای مخاطبین متقابل خویش ساخت فرمائید.

شانزده

توان نفوذ میکرو اینفلوئنسرها را حداقل نگیرید
آیا میدانید که 81٪ از بازاریابان، بازاریابی بوسیله اشخاص تاثیرگذار (Influencer marketing) را یکی توفیق‌آمیزترین نحوه‌های ممکن میدانند؟ این سال، میکرو اینفلوئنسرهایی را پیدا فرمائید که در پروسه تبلیغات یا این که برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی،صدایشان به گوش مخاطبان شما رسد.

در حالی که میکرو اینفلوئنسرها معمولا دربین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دنبال‌کننده دارا‌هستند، پژوهش ها نماد داده میباشد که‌این اکانت‌ها نسبت به همتایان سلبریتی خویش با میلیون‌ها طرفدار، نرخ‌های تعامل بالاتری را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند. در واقعیت، MediaHub (یک کمپانی راه حل‌های بازاریابی دیجیتال) گزارش داده که مشتریان خرده‌فروشی و سرگرمی حدود 50٪ تعامل بیشتر با به کار گیری از میکرو اینفلوئنسرها اخذ کرده‌ند.

این موسسه همینطور اخذ که اینفلوئنسرهایی با 1000 هوادار، نسبت به کسانی که بیش تر از 100 هزار دنبال‌کننده دارا هستند، 85٪ نرخ تعامل بالاتری را با دنبال‌کننده‌های خویش تولید می‌نمایند.

هفده

از مهمترین خبر ها و حوادث پشتیبانی نمایید
آیا تا به اکنون درخصوص تاکتیک بازاریابی محتوا به اسم «خبر ها تبلیغاتی» چیزی شنیده‌اید؟ آیتم‌ی هفدهم از آنالیز لیست بازاریابی در سال ۲۰۲۰ به‌این مسئله میپردازد.

این تکنیک محتوا مشتمل بر ساخت و باصرفه‌سازی محتوا حول نهایی خبر ها و رویدادهای حیطهی کسب‌وکار، با غرض جایگاه‌بندی موتورهای کاوش، به اشتراک نهاده شدن در رسانه‌های اجتماعی، و استارت مذاکره درخصوص خبر ها میباشد.

یک هشدار گوگل را برای موضوعات خاص، لغات کلیدی، یا این که برندها تهیه و محتوای خبر‌ها را به استراتژی ۲۰۲۰ خویش اضافه نمایید.

هجده

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.