یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

چطور یک رپرتاژ استاندارد و حرفه‌ای بنویسیم؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

چطور یک رپرتاژ استاندارد و حرفه‌ای بنویسیم؟

۸۹۷ بازديد

یک معاند بسازید: به عنوان مثال در صورتی رپرتاژ در باب یک سیستم حسابداری ابری میباشد. بهترین سئو کار  معاند قادر است سررسید پرداخت مالیات یا این که سیستم آفلاین حسابداری باشد.
اختلال‌ساز گردید: عدم آمادگی برای پرداخت مالیات در سررسید، مشابه ورود به شکنجه‌گاه میباشد. همچنین مدیران ارشدِ کسب‌وکار با سیستم حسابداری آفلاین نمی‌توانند فارغ از محدودیت مکانی و هنگامی به محاسبه‌هایشان دسترسی داشته باشند.
 در هر دو تکنیک، (بعد از تشکیل داد معاند و معرفی نقص‌) میتوانید جنس یا این که سرویس ها مدنظرتان را تحت عنوان خط مش‌حلی اثر گذار یا این که راه‌حل‌ای هوشمندانه ارائه دهید.

2- تمرکز روی قیمت‌ آفرینی رپرتاژ
تبلیغات نهایی هدفی میباشد که برای نگارش رپرتاژ می بایست به آن اعتنا فرمایید. برای آغاز بهتر میباشد که محتوا برای خواننده‌ها گران بها و اثرگذار باشد. بدین ترتیب هیچ زمان به طور بی واسطه و به قصد تبلیغ یک متاع یا این که کسب‌وکار رپرتاژ ننویسید.

ترفند نگارش: لحن و گویش رپرتاژ اطلاع رسانی را به پست وبلاگی کسب‌وکار مجاورت فرمائید. اطلاعاتی را درج فرمایید که برای استفاده کننده اثر گذار میباشد و گرفتاری و مشکلش را حل می‌نماید. تصور کنید که چطور میتوانید با محتوایی آموزشی در قالب رپرتاژ به استفاده کننده سرویس نمائید.

3- وفاداری متن تحت عنوان اساسی
عنوان یا این که تیتر مهم رپرتاژ یکی‌از ملاک‌های خواننده‌ها برای مطالعه میباشد. عدم وفاداری تحت عنوان سبب میگردد تا اتکا استفاده کننده را از دست بدهید. این مورد با غرض اساسی نگارش رپرتاژ برای ارتقا تدبیر از مارک و اعتمادسازی در تعارض میباشد.

ترفند نگارش: تیتر رپرتاژ اطلاع رسانی‌تان «فتح زنجیره seo وبسایت» میباشد. ولی در متن صرفا درباره ی تاکسی بازاریابی محتوایی یا این که کسب‌وکارتان تبلیغ کردید؟

 این اشتباهی پرتکرار در نگارش رپرتاژ میباشد. با این فعالیت محتوایتان به توضیح فرآورده تغییر و تحول ماهیت میدهد و دیگر یک رپرتاژ وجود ندارد. در قبال می بایست در متن از ترفندها و تکنیک‌های مؤثر برای بهبود بهینه سازی تارنما صحبت بزنید و به طور غیرمستقیم آن را به سرویس ها کسب‌وکارتان رابطه دهید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.