یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

آیا متخصص سئو باید برنامه نویس باشد؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آیا متخصص سئو باید برنامه نویس باشد؟

۸۹۷ بازديد

بهبود تجربه کاربری (User Experience)
تجربه مخاطب، از فاکتورهایی میباشد که بصورت غیرمستقیم بر روی بهینه سازی تاثیر میگذارد.  سئو در مشهد برای مثال فرض نمائید به کارگیری از تارنما شما به انگیزه های گوناگون برای یوزرها طاقت فرسا و مشقت بار میباشد. به همین خیال و خاطر آن‌ها از تارنما شما بیرون گردیده  و در برگه حاصل بر روی تارنما های شبیه کلیک می نمایند. این فعالیت به درجه وبسایت شما جراحت وارد می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد نوشته‌ی‌علمی تاثیر UX بر وب سایت های فروشگاهی را مطالعه نمایید.

استعمال از ابزارهای seo
در شرایطی‌که می‌خواهید یک سئوکار ماهر باشید می بایست با روش‌ی به کارگیری از ابزارها شناخت داشته باشید. در واقع شما سوای استعمال از ابزارها نمی توانید استراتژی کمپین سئوی خویش را رسم فرمائید. این شرط ان قدر اساسی میباشد که نسبتاً در همه اطلاع رسانی های استخدام  مربوط به متخصص بهینه سازی، تحت عنوان یک اصل در لحاظ گرفته میگردد.

 

بهینه سازی محلی یا این که Local سئو
در شرایطی که قصد فعالیت کردن در یک تاکسی دیجیتال مارکتینگ را داشته باشید ممکن میباشد بعضا از مشتریان شما مانند دندانپزشکان دارنده مشاغل محلی باشند. پس می بایست به طرز سئو وبسایت برای این دستاز مشاغل نیز احاطه پیدا فرمائید.

ارتقاء تعداد جستجوهای محلی در سال های اخیر و نرخ تبدیل بالا، از خصوصیت‌‌‌هایی می‌باشند که سبب ساز می‌‌خواهد شد مشتریان برای جاری ساختن این فعالیت به شما مراجعه نمایند. تا قبل از این کامل در رابطه معنا نرخ تبدیل حرف کرده ایم.

محاسبه رقبا
برای اینکه بتوانید رقبای خویش را به صحت چک فرمایید بایستی آشنایی صحت از معیار توان و محبوبیت اینترنت‌تارنما‌های آن‌ها داشته باشید. سهل وآسان‌ترین طرز برای این فعالیت معین کردن کلیدواژه‌‌های متبوع و محاسبه بک پیوند‌های رقیبان میباشد.

seo برای تلفن همراه
در اکثر مفاد گوگل برای درجه بندی از ورژن تلفن همراه سایت‌ها استعمال می‌نماید. انگیزه این عمل پرورش کاربرانی میباشد که با دیوایس‌های موبایلی به سرچ در گوگل می‌‌‌‌پردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌‌‌‌‌توانید پست منتشرشده به وسیله گوگل را از اینجا مطالعه نمایید. همینطور می‌توانید نوشته ی علمی mobile سئو چه می باشد و چاره های seo ان را نیز مطالعه بفرمایید.

توده بندی
صنعت seo همواره در حالا تغییر تحول میباشد. به همین خیال مدام چیزهایی برای یادگیری در‌این حوزه وجود داراست. پس در شرایطی‌که می‌‌خواهید مدام آپ دیت باشید می بایست بخشی از فرصت روزمره خویش را به مطالعه تخصیص دهید.

نکته: با اعتنا به وسعت بالای مطالب، کوشش نمائید برای عمل های خویش طرح ریزی داشته باشید.

امید‌است‌ که با قرائت این مقاله یه خرده با دنیای شگفت انگیز بهینه سازی و شیوه کارکرد آن آشنا گردیده باشید.

درضمن در شکل قابلیت و امکان بعد از مطالعه مقاله به پرسش پایین جواب دهید:

به لحاظ شما فعلا تاثیر بهینه سازی بر روی توفیق کسب و امور تا چه حد میباشد؟

چگونه برنامه نویس شویم؟ (راهنمای گام به گام)

یادگیری برنامه نویسی به هیچ‌وجه کار آسانی نیست. با این حال، اگر آن را با سایر مهارت‌ها و مسیرهای شغلی مقایسه کنیم، برنامه نویس شدن شاید انتخاب بهتری باشد. ماهیت کار برنامه نویسی بسیار هیجان انگیز است و یک برنامه نویس هر روز با چالش‌های جدیدی روبرو است که برای رفعشان نیاز به دانش بیشتر دارد.

همچنین، برنامه نویسان در دنیای دیجیتال امروزی این فرصت را دارند تا برای خودشان کار کنند، در هر ساعتی که دوست دارند کار کنند و یا حتی، از خانه و به صورت دورکاری پروژه‌هایشان را پیش ببرند.

همانطور که می‌بینید دلایل مختلف و منطقی وجود دارد که یک فرد بخواهد برنامه نویسی یاد بگیرد. در ادامه سعی می‌کنیم تا آنچه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس باید بدانید را با جزئیات برایتان توضیح دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.