یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

خطای ۴۰۴ چیست و چگونگی مدیریت و بهینه سازی ارور ۴۰۴

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

خطای ۴۰۴ چیست و چگونگی مدیریت و بهینه سازی ارور ۴۰۴

۹۰۱ بازديد

وقتی را در حیث بگیرید که قصد خرید دارید و پیرو دکان ای در موتور های کاوش می باشید.  بهترین سئو کار   صحیح وقتی که جای آیتم نظرتان را پیدا نموده اید زمانی بر روی لینک و پیوند آن کلیک میکنید می‌بینید که آن لینک و پیوند و نشانی دیگر نیست. این مقاله به طبع کاربرانی که هنگامی را صرف یافت کردن محتوای خاصی کرده اند خیلی زود ناامید می نماید.



خطای ۴۰۴ می‌تواند به خیال نادرست تایپی باشد و یا این که ممکن میباشد مرتبط با شیت ای باشد که تا قبل از این وجود داشته میباشد و اینک حذف گردیده است. در هر شکل برای بازدیدکنندگان تارنما شما خوب وجود ندارد. خواننده‌گان میل دارا هستند زمانی کاغذ ای را پیدا نمی‌کنند زود ناامید شوند. و گوگل نیز می‌داند که خطای ۴۰۴ برا هر کسی پیش می‌آید ولی در هر شکل خطاهای ۴۰۴ تاثیر منفی بر روی صفحه ها شما خواهد گذاشت. در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به ارزیابی سناریوهای ارور ۴۰۴ بپردازیم.

ایرادات تایپی تصادفی
این اشتباهی رایج میباشد. شما آدرسی را وارد می‌کنید و ممکن میباشد یک یا این که چندین صحبت را جا بگذارید. این رخداد ممکن میباشد به خیال این بوده که شتاب داشته اید و یا این که پیوند اشتباهی را کلیک نموده اید. یکی‌از مزایای CMS ها این میباشد که اکثریت آن‌ها صفحه های خطای ۴۰۴ اکثری بصورت پیش فرض دارا‌هستند و به مخاطب مهربانانه اعلام می نمایند که کاغذ متبوع را نیافته اند.

مزایای به کار گیری از این قالبهای فراهم این میباشد که بازدیدکنندگان را در تارنما شما نگه می دارا هستند. سوای این قالب ها بازدیدکنندگان به یک ورقه اشتباه در مرورگر نبی میگردند و شما نیز آن ها را از دست می دهید.برای آغاز می‌توانید صفحه ها خطای سفارشی خویش را تولید نمائید و آن‌ها را آزمایش فرمایید. تحت عنوان مثال میتوانید با وارد کردن یک نشانی نادرست در اینترنت سایتتان سود را مشاهده کنید.

در‌صورتی‌که وبسایت شما CMS هایی زیرا وردپرس،جوملا و . . میباشد میتوانید به تارنما قانونی آن‌ها محرمانه بزنید و پلاگین های ۴۰۴ را ببینید. بخش اعظمی از آن ها با به کار گیری از نوعی مزاح طنز جالبی را با این اشتباهات نشانه میدهند.به شما سفارش میشود برای کسب داده ها در حوزه CMS چه چیزی است نوشته‌ی علمی ما‌را مطالعه نمائید.

صفحه ها و پست های حذف گردیده
چنانچه یک کاغذ یا این که پست را از سایتتان حذف نموده اید موقعیت یه خرده دشوار خیس میباشد و ممکن میباشد باعث به تاثیر گذاری منفی بر بازدیدکنندگان و موتور های کاوش خواهد شد.

به عهد و پیمان مشهور : “در‌حالتی که گوگل راضی نباشد،هیچکس راضی وجود ندارد”

وقتی که یک شیت تازه یا این که پست نو ساخت‌و‌ساز می‌کنید،آن شیت جایی در نتیجه ها کاوش قرار میگ یرد. اصلی وجود ندارد که پست مربوطه در کاغذ اولیه سایت میباشد و یا این که جایی در اعماق وبسایت شما جای دارد. وقتی که کاغذ ای را حذف می‌کنید یک سری حادثه چهره می‌دهد :

بازدید کنندگانی که پست دیدنی شمارا از روش جستجوی گوگل پیدا کرده اند زمانی به یک خطای ۴۰۴ بر میخورند به طور کامل نا آرزو می‌شوند،حتی در حالتی‌که آن شیت غلط سفارشی گردیده باشد.این عمل گوگل را نیز غمگین می نماید. خیر صرفا گوگل از دیدن خطاهای ۴۰۴ عصبانی میگردد بلکه در شرایطی‌که تعدادشان زیاد گردد قادر است بر اهمیت ،اعتبار و کیفیت محتوای شما در گوشه و کنار اینترنت تاثیر بگذارد.


دکان ساز کشور‌ایران‌هاست
یک راهکار آسوده، سریع و کاربردی
برای ورود به فضای آنلاین

فروشگاه اینترنتی فعال‌سازی نمائید


شایسته ترین چاره : یک ریدایرکت تولید نمایید
ریدایرکت به شما این توان را میدهد تا آدرسی که نیست را به یک شیت یا این که پست تازه ارجاع دهید. معضل این عمل در‌این میباشد که بایستی جای قابل قبولی برای ارجاع دادن بازدیدکنندگانی که در ادامه شیت کهن میباشند پیدا فرمایید. از جمله در حالتی که شما پستی را در ارتباط موضع بهینه سازی حذف نموده اید،به تامل این باشید که پست دیگری را پیدا فرمایید که قضیه آن مشابه به زمینه بهینه سازی باشد و یا این که تا حدودی به آن دارای ارتباط باشد. در شرایطی‌که از این ریدایرکت به کارگیری فرمایید هم بازدیدکنندگان و هم گوگل را خرسند نموده اید.

چه طور یک ریدایرکت تولید کنیم ؟
چنانچه از CMS هایی زیرا اپلیکیشن رئیس محتوای وردپرس جوملا و غیره به کارگیری می‌کنید پلاگین هایی بخش اعظمی همچون Yoast بهینه سازی وجود دارا‌هستند که به شما قابلیت و امکان می‌دهند که خیر صرفا ریدایرکت ها را ساخت فرمائید بلکه در اختیار گرفتن قابل قبولی بر روی آن‌ها داشته باشید. پلاگین های اکثری در‌این ارتباط وجود دارا‌هستند که می‌توانید با مراجعه به وبسایت قانونی CMS خویش آن‌ها را دانلود فرمایید. در حالتی‌که قصد دارید ریدایرکت آیتم نظرتان را خودتان بوسیله کد نویسی ساخت‌و‌ساز نمائید مطمئن گردید که به فرد متخصصی دسترسی دارید،در بعضی مفاد ریدایرکت نادرست میتوانید تاثیرات بدتری داشته باشد.به شما سفارش میشود برای کسب داده ها در حوزه جوملا چه می باشد نوشته‌ی‌علمی ما‌را مطالعه فرمایید.

ریدایرکت به صفحه ها مهم تارنما
میتوانید اینترنت سایتتان را به طوری تهیه نمایید که در شکل پیغام خطای ۴۰۴ به شیت اساسی اینترنت سایتتان ریدایرکت خواهد شد. این عمل منجر می‌شود بازدید کننده از وبسایت شما بدور نشود و مجددا در‌پی مطالب گزینه نظرش بگردد.

ابزارهای مطلوب برای کشف کردن خطاهای ۴۰۴
Google Webmaster ابزاری جامعی برای کشف کردن همه صفحه های و پست های مفقود گردیده شماست. این ابزار بدون پول بوده و فعالیت با آن شل میباشد. کنسول جستجوی گوگل نیز قادر است امداد خیر باشد. در صورتیکه از پلاگین هایی همچون Yoast سئو به کارگیری نمائید، امکان این را داراست که مستقیما به کنسول جستجوی گوگل متصل گردیده و گزارشهای مفیدی را در کنسول مدیر اینترنت سایتتان در اختیرا شما قرار دهد.

اما برای رفع این اشتباه نیز چاره دیگری وجود دارااست که با مراجعه به نوشته‌ی‌علمی تحت علاوه بر شناخت با خطاهای دیگر با این شیوه آشنا خواهید شد.

ارائه راه حل‌ برای رفع خطاهای رایج وردپرس



صفحه های و پست های زیاد دارنده پیوند های داخلی
این مورد می‌تواند مشکلی بزرگی برای یوزرها شما باشد. سفارش میشود خودتان دست به عمل گردید و لینک و پیوند های وخیم را پیدا فرمائید. این نوع پیشگیری می‌تواند بازدارنده از دست رفتن یوزرها تارنما شما خواهد شد. اذن ندهید خطاهای ۴۰۴ و پیوند های وخیم بر روی بازدیدکنندگان و موتورهای جستجوی تاثیر منفی بگذارند. تارنما تان را پاکسازی فرمایید و هر فرصت که شیت یا این که پستی را حذف میکنید تماما از روی اندیشه کار نمایید.

هر سیرتکامل تغییر تحول در اینترنت سایتتان را تصویب نمائید
مدام یادداشت برداری نمایید. محافظت سایت عمل مهمی میباشد بدین ترتیب نمی توانید صرفا بر روی حافطه تان توکل نمایید. یک دفتر کار چه یادداشت یا این که نرم‌افزار تصویب اتفاق ها داشته باشید و همگی تغییراتی را که در اینترنت سایتتان جاری ساختن نموده اید تصویب نمائید و مطمئن گردید اقدامات ما یحتاج برای seo موتور های کاوش را نیز برای این تغییرات مد حیث قرار داده اید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.