شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

آشنایی با بهینه‌سازی ویدئو برای وب‌سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

آشنایی با بهینه‌سازی ویدئو برای وب‌سایت

۹۰۳ بازديد

باصرفه‌سازی شیت اینترنت برای محتوای ویدئویی
گزینش قالب مطلوب فیلم و باصرفه‌سازی طریق تحویل اطلاعات می تواند یک آغاز خوب باشد. سئو در مشهد  با این هم اکنون برای داشتن یک تجربه خوب استفاده کننده اینترنت‌وبسایت شما می بایست برای پشتیبانی از ویدئوهای با با کیفیت با صرفه گردد. بدین مراد یک سری نکته در اینجا برای شما آورده‌ایم:

۱۶.اندازه فیلم را معلوم فرمائید
در HTML یا این که CSS به طبع پهنا و ارتفاع فیلم‌ها را معین نمایید تا مرورگر بتواند پهنای باند موردنیاز را سوای فعالیت مازاد تخصیص دهد.

۱۷.تعویق بارگیری ویدئوها تا‌زمانیکه کاغذ بارگیری بدون نقص خواهد شد
در حالتی که ویدئویی داری که به صورت اتوماتیک هنگام ورود مخاطب به ورقه گشوده میشود بهتر میباشد برای ساخت تجربه بهتر کابر آن را از فرصت بارگیری تازمانیکه برگه بی نقص گردد به تعویق بیندازید.

۱۸.بستر مطلوب میزبانی ویدیو را تعیین فرمایید


هنگام گزینش سکوی میزبانی ویدیو بایستی عوارض جایگاه‌بندی ویدئوهای خویش را  در حیث بگیرید. آیا بایستی برای بدست آوردن ترافیک وب سایت و موردها تازه ویدئوی خویش را با صرفه فرمایید؟ و آیا غرض شما از رهبری فکری و تدبیر مارک کلی‌خیس میباشد؟

۱۹.یقین نتایج نمائید که سایر برگه شما با ویدیو دارای ارتباط میباشد و برای بهینه سازی باصرفه شد‌ه‌است
شما نمی‌توانید صرفا به باصرفه‌سازی ویدئوی خویش برای اخذ محل قرارگیری در SEPRها متکی بودن نمایید. در صورتی برای شما اصلی نباشد که خویش ورقه نیز برای بهینه سازی باصرفه گردیده باشد موتورهای کاوش درجه‌بندی نیکی برای ویدئوی شما در حیث نخواهند گرفت.

۲۰.ویدئوهایی بسازید که روی ورقه اینترنت متمرکز می‌باشند
بارها و بارها تارنما‌هایی را چشم‌ایم که ویدیو در آن ها پنهان شد‌ه‌است. به این ترتیب یوزرها ناچار می باشند روی شیت بگردند تا اینکه سرنوشت کلیپ را بیابند. این در مجموع منجر کاهش کلیک مخاطب برروی کلیپ گردد چراکه یوزرها نمی خواهند برای دیدن کلیپ از مسیر خویش بیرون شوند. همینطور بعید به حیث می رسد که خزندگان کاوش نیز از این شیوه یک فیلم نهفته را در فهرست‌بندی خویش قرار دهند.

Phil میگوید که در شرایطی‌که یک کلیپ بسیار مخفی باشد احتمال اینکه مرتبه‌بندی آن با‌گاز کاهش پیدا نماید وجود خواهد داشت. شایسته ترین خط مش برای ارتقاء ضریب درجه‌بندی ویدئوی خویش به وسیله خزندگان کاوشگر این میباشد که آن را به کانون اعتنا شیت تبدیل فرمائید.

۲۱.به عبارتی فیلم را در یکسری جای قرار ندهید
آیا تا کنون با خودتان مسابقه تنیس داده‌اید؟ خوب این به عبارتی کاری میباشد که شما با قرار دادن یک فیلم در یکسری برگه اعمال خواهید اعطا کرد. اجتناب از این فعالیت اهمیت دارااست چون هیچ منطقی در اینکه شما با خودتان رقابت فرمایید وجود نخواهد داشت.

Phil می گوید: در حالتی‌که ورقه و ویدئوی شما هر دو با یکدیگر دارای ارتباط میباشند و شما امیدوار می باشید که از روش این برگه و ویدیو درجه‌بندی بالاتری کسب نمائید به این ترتیب منطقی وجود ندارد که فیلم را در مکان دیگری در اینترنت‌تارنما همگانی قرار دهید، با این فعالیت شما اساسأ با خویش  رقابت می کنید که منطقی وجود ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.