یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

مفهوم سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

مفهوم سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟

۹۰۴ بازديد

معنا seo کلاه سیاه و کلاه سپید چه است؟
یک کدام از مواقعی که از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد، جلب اتکا موتور کاوش به وبسایت شما میباشد.

مثلا کمپانی گوگل چند استاندارد هایی برای موتور جستجوی گوگل تدوین نموده که در حالتی‌که وبسایت  سئو در مشهد  شما هر اندازه نزدیکتر به استاندارد های معرفی گردیده از طرف گوگل باشد، اتکا گوگل نسبت به وبسایت شما و پیرو آن امتیاز تارنما شما نسبت به رقبا ارتقا خواهد یافت. قابل ذکر میباشد که‌این استاندارد ها کلیه ساله در زمان های مشخصی از سال به روز یا این که بروز رسانی گردیده و بوسیله گوگل منتشر می‌شود که تارنما شما نیز بایستی دائماً با این استانداردها تطبیق داده گردیده و مواقعی که تغییر تحول نموده ویا اضافه گردیده است در وب سایت شما حیث شود. اما ابزارهایی وجود داراست که‌این اختلافات را به شما گزارش داده و شمارا در صدد مواقعی که مشتمل بر تغییر تحول شد‌ه‌است ارشادوراهنمایی می نماید.

چرا سئو اصلی میباشد؟!

چرا سئو برای موتورهای کاوش موءثر میباشد. نکات زیر بعضی از عارضه ها این مسئله هستند: برتر بودن در نتیجه ها کاوش مشتری های متعددی را به دیدار از تارنما شما دعوت می نماید. ۸۷ در صد مجموع بینندگان شما از یک ورقه یک شرایط دارا‌هستند. ۹۱ در صد از یوزرها وب از موتورهای کاوش استعمال می نمایند. طبق آخری پژوهش ها بیش تر از ۲۵۰ میلیون کاوش در روز در مرز و بوم انگلیس اجرا می‌گیرد. ۷۳ در صد معاملات آنلاین بوسیله موتورهای کاوش آغاز میشود. ۵.۳ بیلیون از وبسایت با هم بر راز رقابت پول می‌باشند، ولی حقیقت این این میباشد که صرفا کسرهای از یک درصد به برگه اولیه گوگل می رسند. در رابطه گزینه های تاثیر گذار در ارزش بهینه سازی و به صورت کلی هزینه سئوی وب سایت را نیز در نصیب وب لاگ تارنما می توانید بخوانید.

در شرایطی‌که بخواهیم خیلی بی آلایش بگوییم که برای تمامی قابل ادراک باشد اینطور نمونه می‌زنیم:
شما برای تدوین یک بیزینس پلن می بایست نخست مشاهده کنید برای ساخت تجارت متبوع نیاز به چه منابعی دارید. از جملهً مقدار سرمایه اول ما یحتاج؟ تعداد نیروی انسانی که برای آن بایستی در لحاظ گرفت و … در مرحله بعد از آن باید هزینه هایی که برای داشتن این منابع در حیث گرفت را به حساب آوردن نماییم مثلا نیروی انسانی گزینه نیازمان به طور نفر ساعت میباشد یا این که روز مزد یا این که حقوق و دستمزد ماهیانه؟ hardware مایحتاج ما چه مواقعی میباشد و هزینه تنظیم آن ها چه پولی میباشد و … اما بخش قابل توجهی از این مورد ها بعداز تعریف‌و‌تمجید تسک ها و ریز کردن کار های اجرای طرح بدست میاید که زیرا مشاجره اساسی ما این آیتم وجود ندارد خیلی به جزئیات آن نمی پردازیم.
از مشاجره اساسی به دور نشویم، دانش seo موتور کاوش یا این که به عبارتی seo (سئو) در رابطه روشهای فنی مانند تیتر ورقه مطلوب، تگ ها و متا تگ ها ، تعیین کلمه ها کلیدی و لغات کلیدی و توضیحات مطلوب تارنما و کلاً ایجاد محتوایی که موتورهای کاوش دوست دارا‌هستند، اشاره می نماید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.