یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

راهنمای کامل سئو تکنیکال

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

راهنمای کامل سئو تکنیکال

۸۸۰ بازديد

راهنمای کامل سئو تکنیکال



در    سئو سایت   صورتی با دنیای seo شناخت دارید، قطعا اصطلاح سئوی تکنیکال به گوشتان خورده میباشد. درین مقاله می خواهیم اصول نخستین سئوی تکنیکال را با هم مرور کنیم. شاید تیتر سئوی تکنیکال ترسناک به حیث رسد، البته رعایت همین اصول قادر است تفاوت در میان یک تارنما با مرتبه‌بندی بالا و سایتی باشد که هیچ جایگاهی ندارد. ولی حق دارید که از بهینه سازی تکنیکال بترسید، این قسمت ابدا معمولی وجود ندارد.

درین مقاله می خواهیم به شما نشانه دهیم که بهتر میباشد به چه وجوهی از آن دقت نمائید یا این که دست‌کم از توسعه و گسترش‌دهنده سایت خویش بخواهید که به آن‌ها دقت نماید. البته پیش از هر چیز بایستی بدانید که سئوی تکنیکال چه می باشد؟


سرفصل این مقاله
سئوی تکنیکال چه چیزی است؟
چرا می بایست از سئوی تکنیکال به کار گیری نمایید؟
بهینه سازی تکنیکال دقیقا دربرگیرنده چه است؟
۱- باصرفه‌سازی کدهای HTML
۲- خوانایی صفحه های
۳- ساختار مطلوب url ها
۴- قابل خزش بودن صفحه ها
۵- قابل ایندکس بودن صفحه ها
سئوی تکنیکال فن‌ای
۱- seo سرعت تارنما
۲- داده‌های ساختاری یا این که structured date
۳- تگ کنونیکال یا این که Canonical Tag
۴- امنیت و مدرک SSL
۵- به کار گیری از AMP
۶- مدیر جاوا اسکریپت‌ها


سئوی تکنیکال چه میباشد؟
خواسته از سئوی تکنیکال آن مجموعه فعالیّت‌هایی میباشد که وب سایت شمارا برای مرحله خزیدن ربات‌های گوگل و ایندکس شدن باصرفه می‌نماید. با این عمل‌ها به موتورهای کاوش امداد میکنید که به صفحه های شما دسترسی داشته باشند، عملیات خزیدن ربات‌ها صورت بپذیرد و در غایت ورقه سوای هیچ مشکلی تعبیروتفسیر و ایندکس خواهد شد. به آن تکنیکال میگویند زیرا هیچ ارتباطی به محتوای شیت شما ندارد و هدفش با صرفه‌سازی زیرساخت‌های وبسایت میباشد.



سئوی تکنیکال بخشی از آن چیزی میباشد که با تیتر سئوی داخلی می شناسیم و بر موادسازنده داخلی سایت شما تمرکز می‌نماید. سئوی داخلی در مقابل سئوی آف پیج جای‌دارد که غرض آن به اکران گذاشتن تارنما از روش موادسازنده و شبکه‌های فرنگی میباشد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.