شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

نقشه سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نقشه سایت

۸۸۱ بازديد


گوگل نیز به طور رسمی به کارگیری از https و امن بودن وب سایت را یک امتیاز برای اخذ جایگاه فراتر در لیست صفحه ها کاوش اعلام نموده است.
مقاله   سئو سایت   دارای ربط پنالتی شدن تارنما بوسیله گوگل | تشخیص ، عوارض و رفع آن*برای استحضار از شرایط SSL وبسایت خویش به آرم قفل کنار نشانی وب سایت خویش در مرورگر توجه فرمایید.


6 – به کار گیری از structured dataبا به کار گیری از این قابلیت گوگل می‌توانید خصوصیات و برتری های تولید ها یا این که سرویس ها ارائه گردیده در وب سایت خویش را در صفحه های کاوش نیز اکران دهید.
علاوه بر یاری به موتورهای کاوش برای دانستن محتوای تارنما ، استعمال از structured data می تواند به اخذ rich result از گوگل نیز یاری دهد. این فعالیت به بالا بردن معیار CTR یا این که نرخ کلیک تارنما به شما یاری میکند.


7 – استعمال از نقشه تارنما یا این که sitemapبه کار گیری از نقشه وب سایت با فرمت XML در واقع مانند ساخت و ساز یک نقشه راه و روش برای موتورهای کاوش و خزنده ها می‌باشد.
در‌این نقشه تارنما همگی صفحه های تارنما که می‌خواهیم خزیده شوند و ایندکس شوند لیست می شود.
نقشه وب سایت


مطمئن گردید که وبسایت مپ شما مدام آپ تو دیت باشد و صفحه ها نو در آن اضافه شوند تا هیچ محتوای مهمی از نگاه ربات ها جا نماند.


8 – به کارگیری تارنما های فی مابین المللی از تگ hreflangدر صورتی‌که وب سایت شما چند مملکت را آیتم خطاب قرار می‌دهد ، بهتر میباشد تا مشخص و معلوم نمایید که یوزرها با چه زبانی آیتم غرض تارنما شما می باشند.
مشخص و معلوم کردن گویش مهم وب سایت می تواند به اکران بهتر و صحیح خیس تارنما شما در صفحه های فیض کاوش امداد اکثری نماید.
با این فعالیت در شرایطی‌که وبسایت های شبیه با لهجه های گوناگون دارید دیگر محتوای این وب سایت ها بعنوان محتوای تکراری شناخته نمی‌شوند و گوگل ریلکس خیس می‌تواند هدفل شمارا شعور نماید.


خلاصه ای از بهینه سازی تکنیکال :
seo تکنیکال مشتمل بر بخش اعظمی از مورد ها ساختاری و فنی وب سایت میباشد که ما در اینجا به 8 آیتم متداول و تاثیر گذار از آن اشاره کردیم .
علاوه بر این مفاد شما می بایست هر تغییر تحول یا این که بهبودی را در قسمت فنی وب سایت خویش با موعظه و مشورت کردن یک کارشناس بهینه سازی اعمال دهید تا ناخواسته سبب افت درجه وبسایت خویش نشوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.