یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نکته ای در مورد مدل های مختلف سئو

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

نکته ای در مورد مدل های مختلف سئو

۸۶۸ بازديد
همونطور که داریم محاسبه می‌کنیم 3 سبک کلاه رو می بایست بدونیم  که seo رو از بینش داخلی و فرنگی آنالیز می کنیم که در هر 2 سبک چه seo داخلی و فرنگی تکنیک های کلاه سپید و . . . وجود دارا هستند که در نوشته‌ی سئو در مشهد علمی های زیز میتونید داده ها بیشتری در ارتباط این 2 سبک داشته باشید :
 
سئو آف پیج چه میباشد و 7 تکنیک بهینه سازی Off Page

بهینه سازی داخلی چه چیزی است؟ 16 تکنیک سئو On Page
گونه های بهینه سازی : کلاه سیاه

اسم محاوره ای ترش بدور زدن گوگل میباشد.ولی چنانچه گوگل متوجه خواهد شد که با آن همگی تجهیزاتش شما قصد دارید از توی اتاق خوابتان در حالی که پشت سیستم باحال تان در درحال حاضر چیپس میل کردن می‌باشید او را بپیچانید شمارا خواهد پیچاند!

به طورکلی بهینه سازی کلاه سیاه برای شما مطلوب خواهد بود در‌حالتی که کسب و کارتان به نحوی میباشد می‌خواهید به هر قیمتی در بازه کوتاهی – و همینطور برای برهه زمانی کوتاهی – سوای اعتنا به رضایت مخاطب ها و کاربر هایتان جایگاه ی خیر و خوبی کسب فرمایید.

درحال حاضر برای مثال بپردازیم به یک‌سری تا از تکنیک های seo کلاه سیاه

ساخت‌و‌ساز صفحه های زیاد البته بی کیفیّت با واژه کلیدی متبوع.

مخفی کردن متن بوسیله ی display:none کردن متن

مخفی کردن متن توسط همرنگ بودن متن با دور‌نما

جابجایی مخاطب از یک نشانی به ورقه ای دیگر و نامرتبط به طور خود کار

به کارگیری ی بیش تر از حد از ریچ اسنیپت ها

قرار دادن مطالب شبیه در چند دامنه

استعمال ی بیش تر از حد از واژه های کلیدی

به حافظه داشته باشید که اکثر اوقات نحوه های بهینه سازی کلاه سیاه نامبرده موجب پنالتی شدن تان می‌شود امّا در موردها اندکی آیتم دوم و سوم از لحاظ گوگل نهفته میماند، ولی به صورت کلی در صورتی کسب وکاری صحیح و حسابی دارید تکنیک های کلاه سیاه به شما پیشنهاد نمی‌شوند.
گونه های seo : کلاه خاکستری

seo کلاه خاکستری

سئوکلاه خاکستری خیر به اندازه ی seo کلاه سپید معصومانه میباشد و خیر به اندازه ی سئوکلاه سیاه تبهکارانه!به عبارت دیگر همواره در مرز این دو تکان می نماید به گونه ای که در شرایطی‌که مقداری پایتان بلغزد سقوط می‌کنید. در واقع موتورهای کاوش- مثلا گوگل ِ حواس توده-سقوطتان می نمایند!

به طورکلی در شرایطی که چهت نیل به سود ی مطلوب یه خرده شتاب دارید و رقبایتان همه دارنده وبسایت هایی با جایگاه ی مطلوب می‌باشند بهینه سازی کلاه خاکستری آیتم ی قابل قبولی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.