یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پیداکردن کلمات کلیدی از طریق پیشنهادات جستجوی گوگل

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

پیداکردن کلمات کلیدی از طریق پیشنهادات جستجوی گوگل

۸۷۹ بازديد

شایسته ترین نقطه برای استارت پژوهش ها در رابطه لغت ها کلیدی ، پیشنهادات گوگل هستند. برای یافتن سئو در مشهد لغات کلیدی مقصود، عبارتی را در گوگل وارد نمایید که مربوط به یکی تولیدها شما است.  مثلا در صورتی‌که قصد فروش کفش دارید با جستجوی عبارت خرید کفش ، ایده ای در رابطه کلمه ها کلیدی دارای ربط و طریق تیم بندی تولید ها کفش خویش خواهید یافت.


همینطور با تایپ لغات سفارش گردیده، گشوده هم عبارات دیگری خواهید یافت که برای پایین گروه های تیم تولیدات و همینطور برچسب محصول ها ایده های خیر به شما می‌دهد.


همان گونه که بیان شد لغات کلیدی مرتبط با نام وب سایت مانند دیجی مال کاربردی برای شما ندارد.

ولی می‌توانید از دیگر مفاد برای گروه بندی و تگ گذاری تولید ها به کار گیری کند.

استعمال از وب سایت های ارزیابی seo جهت پیداکردن لغات کلیدی وبسایت فروشگاهی
وبسایت های ارزیابی بهینه سازی و لغت ها کلیدی در رابطه وسعت جستجوی عبارات کلیدی و همینطور مشقت هر واژه و کلمه از حیث چشم شدن در درجه های اولیه گوگل به شما داده ها خیر ارائه می‌دهند.

از جمله وبسایت مدیر seo آنلاین SEMrush به شما پیشنهادات خیر دراین باره ارائه میکند ، ولی متاسفانه اکثر سرویس ها آن مبلغی و با پرداخت هزینه ممکن میباشد و از روش آیپی غیر از جمهوری اسلامی ایران بایستی وارد آن گردید.

در شکل میل با منفعت گیری از متخصصین ما در طهران اینترنت seo می توانید در پرداخت مخارج دلاری وب سایت های چک بهینه سازی برای کشف کردن لغات کلیدی صرفه جویی نمائید و این نصیب از فعالیت که در واقعیت یکی مهم ترین مناطق در بهینه سازی تارنما فروشگاهی است را به ما بسپارید.


عکس بالا مثالی از کشف کردن و آراسته کردن لغت ها کلیدی مربوط به کالا دکان (برای مثال کفش) میباشد.

لیست فوق تحت عنوان مثال خلاصه گردیده هست و در شغل قادر است دربرگیرنده مفاد خیلی بیشتری باشد.

کلماتی که وسعت جستجوی روزمره بیشتری دارا هستند و درصد مشقت آن ها کمتر میباشد، برای آغاز بهینه سازی و چشم شدن در حاصل جستجوی گوگل عالی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.