دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

فهرست بندی جدید گوگل برای اول-موبایل

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

فهرست بندی جدید گوگل برای اول-موبایل

۸۶۹ بازديد
گوگل تصمیم داره طی تعدادی سئو در مشهد ماه بعدی رایا پارس یه فهرست بندی ahrefs نو صحیح کنه که قراره برای پاسخگویی به عبارتهای سرچ در حق تقدم قرار بگیره. اما گوگل فهرست بندی جداگونه­شو محافظت میکنه البته این فهرست بندی موبایلی نو، بروزترین فهرست بندیش میشه.
این یه تیکه از اخباری بود که 21 مهرماه به وسیله وبمستر گوگل، گری ایلیس، اعلام شد. اما فرصت ظریف تشکیل داد و تکثیر فهرست بندی تازه مشخص و معلوم نشده، ولی گفته که طی چندین ماه بعدی این عمل ایفا میشه.
و این هم او‌لین باری وجود ندارد که گوگل به عموم از نشر فهرست بندی موبایلی خبر میده. پارسال هم گفته بود که میخواد این کارو بکنه و از اون فرصت تا الآن برای تصمیم خودش مصمم خیس گردیده و یه حرکتهایی هم در موردش جاری ساختن داده.
طی سالهای 95-94 گوگل تجهیزات موبایلیشو به جریان انداخت و در حق تقدم قرار بخشید. سال 94 تو مقررات الگوریتمش گذاشت که اینترنت سایتهای seo گردیده برای تلفن همراه، رده بالاتری در کاغذ نتیجه ها حصول میکنند. این سال هم صفحه ها پرسرعت گوشی رو به کاغذ نتایجش اضافه کرد تا کاربرهای تلفن همراه بتونن وبسایت­هایی رو که گنجایش لود سریعتری دارا هستند گزینش نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.