چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

انعطاف پذیری بیشتر در طراحی سایت

در این وبلاگ مقالات رسمی و تخصصی سئو سایت منتشر می شود

انعطاف پذیری بیشتر در طراحی سایت

۸۲۵ بازديد
CMSها بسیار انعطاف پذیرتر از اینترنت‌وب سئو در مشهد سایت های خاص رایا پارس منظوره اند. ahrefs لذا باید از مستندات , فراگیری و آسانی بیشتری بهره مند باشند.
امنیت فراتر اینترنت ‌وبسایت :
با اهمیت به اینکه تعداد متعددی اینترنت‌تارنما به امداد CMS ها فعال سازی شد‌ه‌است ، لذا کمپانی طراح دائما در اکنون رفع مشکل , افزایش امکان ها و ارتقا امنیت آن میباشد .
شما می‌دانید و میبینید چه چیزی را خریداری می‌نمایید : زمانی شما از کمپانی طراح سایتی میخواهید تا تارنما منحصر برای شما پیاده سازی نمایند ، نمی دانید نهایتا برآیند تلاشهای انجام یافته پس از یک‌سری ماه در آن کمپانی چه گردد و آیا فرآورده پایانی ، به عبارتی چیزی میباشد که شما در ذهن می پروراندید . این در حالی میباشد که زمانی شما ساخت سایت خویش را با یک CMS ایفا می دهید ، می‌دانید و میبینید چه چیزی را خریداری میکنید.
4-4-1 : تعیین و نصب CMS مطلوب
با دقت به پرورش روزافزون اپ های مدیر محتوا (CMS) تعیین شایسته ترین CMS مطابق نیازهای یوزرها یه خرده خلل گردیده‌است . تعیین CMS را میتوان در 5 مرحله خلاصه کرد:
1. پیش از هر چیز بایستی معین فرمایید که قصد تولید چه نوع سایتی را دارید؟ آیا وبسایت شما Portal میباشد و براساس ارتباط ها متقابل استفاده کننده و مدیران وب سایت میباشد؟ آیا وب سایت شما فقط یک Weblog میباشد و دربرگیرنده نوشته های روزانه می گردد؟ آیا یک وبسایت آماری با غرض آگهی می‌خواهید؟ آیا وب سایت شما یک فضا برای ایفا یک پروژه تیمی می باشد؟شاید تارنما شما یکی از یا این که ترکیبی از مورد ها فوق باشد.این اولی و مهم‌ترین قدم در تصمیم گیری میباشد.با پاسخ دادن به سوال های بالا شما میدان بازی خویش را از لحاظ بزرگی می‌شناسید و وارد بازی میشوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.